Waar was den tijd rond 1995 en later mensen ???
Toen internet-providers voor een 24h dialup-connectie nog 900 Bfr per maand
vroegen, exclusief tel. kosten uiteraard !
Heb zo ne hele tijd bij provider xxxxxxx gezeten... die vroegen 900 fr per
maand, per 3 maand te betalen... na 3 maand wilde ik abonnement opzeggen,
omdat ge toen indertijd op BBS'en sneller en meer kon downloaden dan op
internet !
Alleen... het leutige was.. die gasten waren jaren aan een stuk vergeten
mijne account af te sluiten, ik bleef er zelfs mijne website nog op
publiceren om mijne CV online te plaatsen en al.... hehe no reaction, never!
Hunne Linux-server kreeg nooit ne upgrade, zodat die op den duur een
compleet verouderde kernel had, en op 123 te hacken viel ! Een van de
mensen van diene provider had ook nog ne computer-winkel, ik was daar op ne
bepaalden dag ne pentium MMX processor gaan kopen, ne coolfan enzo, nog geen
kat die da door had dat ik niemeer betaalde voor mijne internet... gevolg:
zeker 3 jaar gratis provider gehad !!! hehe en via via kreeg ik nog het
private inbelnummer van den operator en den 'big boss' daar zelf te pakken,
ik dat nummer ook gebruikt, was idd veel sneller, dat was een 57600 lijn
terwijl de andere lijnen allemaal nog 33600 waren, nog niemand die reageerde
;-)
Toen ik diene account ook nog es doorgaf aan een paar maten, wij daar allen
tegelijk op ingelogd, macheerde allemaal !
Tot telenet in town kwam... dan was de keuze simpel ! Telenet natuurlijk !
Toen indertijd hadden die nog ne upstream van 760 kbps in plaats van het
lullige 128 kbps nu :-(
Ja, en toen ik uiteindelijk ging samenwonen begon ik met ADSL hee, want ik
verhuisde van gemeente, en hier ter plekke was Terlenet er nog niet, maar
ADSL wel al !
Grappig verhaal niewaar ???
Hoe kunnen providers soms zo lomp zijn ??? Was toch mijn schuld niet ???
ze hadden mijne accvount maar moeten stopzetten toen ik niet meer betaalde !
groeten!
BvdB
taxi-chauffeur
ROFL ....
Ik vraag me af of het "niveau" in deze groep (be.misc) misschien
omgekeerd evenredig is met de buitentemperatuur ?
--
ColdRain
;o
The two most abundant things in the universe are Hydrogren and stupidity.
-- Harlan Ellison
> ROFL ....
> Ik vraag me af of het "niveau" in deze groep (be.misc) misschien
> omgekeerd evenredig is met de buitentemperatuur ?
Nog een geluk dat be.absurd er door is ;o)
Laat de zon maar schijnen !
--
mail: wannes at gmx.net
> Hey taxi chauffeureke van m'n voeten !
I beg your pardon ????????????
> >Grappig verhaal niewaar ???
> Schandalig ja !! Gij zij gewoon ne crimineel
ik crimineel ??? verklaar u nader aub ?
wat heeft een nalatigheid van een provider te maken met mij als 'crimineel'
?
> hoe kunne taxi chauffeurs zo loemp zijn. tis toch nie mijn fout da uwe
> mercedes nie rap genoeg voor mene 20-tonner weg is ?
[ OFF-TOPIC ]
Mister Ongeluk(kige) veroorzaker ! het zijn UW 20-tonners die altijd in onze
weg rijden, alles blokkeren, niet pinken voor ze afslaan, op de autostrades
conncurentie voeren met collega trucks enzo alle rijstroken bezetten, rechts
inhalen, en hoeveel keer hebben jullie al geen kinderen of oudjes overreden
of zware ongevallen veroorzaakt waarvoor ge dan in den bak vliegt ??? In het
Buitenland bijvoorbeeld, waar ge dan nog een onmenselijke behandeling in
sommige landen moogt verwachten ?
Dan ben ik tenminste een ervaren chauffeur !
Kunt ge van de meeste truckers nie zeggen, zeker niet als gij richting
Zeebrugge rijdt met ne hoop albanezen in uwen container !
BvdB
>
> "Deur" <de...@nonexistant.be-invalid> wrote in message
> news:26dcku4tapf3j817r...@4ax.com...
>
>> Hey taxi chauffeureke van m'n voeten !
>
> I beg your pardon ????????????
>
>> >Grappig verhaal niewaar ???
>
>> Schandalig ja !! Gij zij gewoon ne crimineel
>
> ik crimineel ??? verklaar u nader aub ?
> wat heeft een nalatigheid van een provider te maken met mij als
> 'crimineel' ?
Je steelt van een bedrijf? Dat noem ik ook crimineel. Het is niet omdat zij
u vergeten af te sluiten dat het geen diefstal is. Niet dat ik zelf heilig
ben, maar je gaat hier in de fout, dat zou je moeten beseffen.
Idem met al die windows gebruikers die geen licentie hebben. Ook zij zijn in
de fout. Maar troost je, ik heb mij ook al daaraan bezondigd ;-)
--
Met vriendelijke groet,
Wim Stubbe
***************************************************************************
* VZW ter promotie van het gebruik van Open Standaarden
* http://www.openstandaarden.be
***************************************************************************
* Linux User Group West-Vlaanderen
* http://www.lugwv.be