Ik heb reeds 6 maanden een ADSL-lijn bij Skynet. In het begin was de
snelheid de ganse dag aanvaardbaar tot goed (en soms zeer goed). Nu is de
snelheid, vooral tijdens de avond tussen 17:00 en 24:00, ONAANVAARDBAAR
traag. Ik log dan steeds onmiddellijk met mijn modem (28.8) in bij
Planetinternet en heb daar steeds een goede verbinding (soms wel 8 maal
sneller dan de Skynet ADSL-lijn).
Mijn vraag is nu: hebben jullie deze problemen met ADSL van Skynet ook?
Ik vrees dat ik mijn ADSL-lijn van Skynet ga buitengooien...