Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

ADSL Skynet

0 views
Skip to first unread message

rudi breens

unread,
Nov 28, 2000, 3:00:00 AM11/28/00
to
Ik heb reeds 6 maanden een ADSL-lijn bij Skynet. In het begin was de
snelheid de ganse dag aanvaardbaar tot goed (en soms zeer goed). Nu is de
snelheid, vooral tijdens de avond tussen 17:00 en 24:00, ONAANVAARDBAAR
traag. Ik log dan steeds onmiddellijk met mijn modem (28.8) in bij
Planetinternet en heb daar steeds een goede verbinding (soms wel 8 maal
sneller dan de Skynet ADSL-lijn).
Mijn vraag is nu: hebben jullie deze problemen met ADSL van Skynet ook?

Ik vrees dat ik mijn ADSL-lijn van Skynet ga buitengooien...

0 new messages