Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Downunder surft niet meer

1 view
Skip to first unread message

Steven Leeman

unread,
Nov 21, 2000, 3:00:00 AM11/21/00
to
Hello everybody.

'Down under' surft niet meer na onderzeese kabelbreuk

21 november 2000 Bron:


Door de beschadiging van een onderzeese kabel ligt de drukste
internetverbinding in Australië plat. Meer dan de helft van alle Australische
internetgebruikers gebruikt de 39.000 kilometer lange SEA-ME-WE 3 kabel, die
Australië verbindt met Azië en Europa.

Volgens het telecommunicatiebedrijf Telstra zal het zowat een week duren om het
probleem te verhelpen. Inmiddels zou 80 procent van de capaciteit weer hersteld
zijn, doordat het internetverkeer is omgeleid via andere kabels en
satellieten.(ds/anp)


Steven


0 new messages