van Gucht

Cornico

Hulp gezocht,

Bij mijn onderzoek naar de voor vaderen van de familie van Gucht ben ik
letterlijk gestrand in het jaar 1767. In dit jaar is geboren te Oss
Theodorus (Dirk) van Gucht en is overleden te Rotterdam op 24-11-1816.

Verder weet ik dat zijn vader Jurgen van Gucht heet en zijn moeder Adriana
Goed van hun beide kan ik tot op heden niets achterhalen

Graag zou ik meer van hun willen weten, geboorte overlijden,wie hun ouders
zijn en waar ze vandaan komen en of gewoond hebben.Ook gegevens over broers
en zusters zijn welkom.

Verder heb ik gemerkt dat ze enorm zitten te haspelen met vanGucht en
vanVugt en van Vught.Het was maar net wat ze meenden te horen.

Alle suggesties en of bevindingen zijn van harte welkom.

Op E-mail addres n.g...@wxs.nl

Alvast hartelijk dank,

Nico van Gucht