van praet

Peter Van Praet

Beste medegenealogen,
ik ben op zoek naar personen met de naam Van Praet, afkomstig uit de streek
rond Kruishoutem.
Al wie een "Van Praet" of "Vanpraet" in zijn stamboom heeft, waarvan hij/zij
vermoedt afkomstig te zijn van Machelen, Zulte, Olsene, Huise, Nokere,
Ooike, Waregem, Kruishoutem, of aanliggende gemeenten, kan met mij contact
opnemen, dit in het kader van de vervollediging van de stamboom (reeds > 600
naamdragers Van Praet geregistreerd vanaf 1600).
Misschien ben ik wel bezig met Uw stamboom?
Dank bij voorbaat,

Peter Van Praet

pma
http://users.pandora.be/peter.van.praet

rosela...@gmail.com

Mijn naam is rosette van praet.geboren te petegem dénuée 31.10.44. Mini vider is afkomstig van kruishoutem.

Nooit veel intéressé gehad voir mijn naam' tot op zekere dag een diplomaat mijn aandacht trok op de figuur van jules van praet zeer bekend figuur in de geschiedenis van belgie. Weet u soms of de van praet van kruishoutem banden hebben met deze figuur .
Hartelijke Dak voor je antwoord.