På lørdag er der havnefest. Før det for alvor går løs ved Det gule Pakhus, er der mulighed for en sejltur med Mæfikken, Fejøs gamle åledrivkvase.
Vi sejler en time ad gangen fra kl. 10 til hen på eftermiddagen. Skriv en sms til mig, hvis du gerne vil med en tur ud og høre og mærke Fejøs sejlende kulturarv.
Sejlturen koster kr. 50- pr voksen til havnefesten.
Skriv til 2464 6189, hvis du vil med.
Hans Christian/ Fejø Havnelaug