Ses vi på møllen i dag 😉

17 views
Skip to first unread message

Charlotte Simmelkjær

unread,
Jun 21, 2026, 5:53:00 AM (4 days ago) Jun 21
to Fejoe Ny mailingsliste, fej...@googlegroups.com
Masser af vind til Dannebrog i dag - måske lidt for meget til møllevingerne 🤔🇩🇰

Uanset hvad, så slår vi dørene op klokken 13.00 - der er masser af skøn lagkage, friskbrygget kaffe, kolde øl ‘Fra Fejø’ - også de alkoholfrie - sodavand, æblemost og is.

Carsten og Allan underholder fra klokken 14.00 🎶🥰

Vi glæder os til at se jer på Dansk Mølledag 2026 ☀️
image1.jpeg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages