Vedrørende Sankt Hans

27 views
Skip to first unread message

Alma Nilsson

unread,
Jun 22, 2026, 3:12:31 AM (3 days ago) Jun 22
to fejoe
Hej derude i sommerlandet.


Mangler brænde til vores bålfad i morgen aften .

Er der nogen der har noget brænde til formålet så kan vi godt komme og hente det i dag ?


Og så har jeg ikke fundet mikrofon/ lyd til talerne i det gule pakhus hvor vi samles og  spiser mm i morgen kl 18 ..
Kan nogen hjælpe ?


God dag til jer alle og tusind tusind tak for jer der kom og fejrede os igår😄🥰

Fra
Alma 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages