Hej derude i sommerlandet.
Mangler brænde til vores bålfad i morgen aften .
Er der nogen der har noget brænde til formålet så kan vi godt komme og hente det i dag ?
Og så har jeg ikke fundet mikrofon/ lyd til talerne i det gule pakhus hvor vi samles og spiser mm i morgen kl 18 ..
Kan nogen hjælpe ?
God dag til jer alle og tusind tusind tak for jer der kom og fejrede os igår😄🥰
Fra
Alma