Hej Alle.
Det er en jungle, med alle de fester og arrangementer der er for øjeblikket. På lørdag kommer havnefesten som nok er den vigtigste fest for vores Ø, da vi samler ind til de sidste udgifter til vores Cafe. Vi skulle gerne sælge en masse øl, hvilket ikke burde være svært når de melder 28 grader i skyggen, men vi har ikke hjælpere nok. Der skal også sættes telte op og meget mere, og vi hører gerne fra jer der har lyst til at få cafeen op at køre igen. I må meget gerne ringe eller skrive til mig, hvis i syntes det kunne være en god ide.