Kære Alle,
Hedebølgen er over os og det er vi selvfølgelig meget glade for, eftersom skolernes sommerferie er rundt om hjørnet og en masse glade gæster skal besøge os på Ro ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Som altid er alle i andre også velkommen til at kigge forbi til kaffe, is, øl eller vin, en snak i lugen, morgenbrød og alt derimellem
🥐🍦🍪🍷☕️🧃
ÅBNINGSTIDER JULI:
Fra fredag d.26.6. t.o.m lørdag d.1.7.
Alle dage 8.15-17.00
UNDTAGELSER MED UDVIDET ÅBNINGSTIDER PGA. MadBar med Fejø Mosteri:
Onsdage hele juli åbent til kl.21.00
Vi glæder os til en dejlig sommerferie sammen med kendte og nye ansigter ☀️
Kærlig hilsen
Nicolai og Marie, Ro Naturcamp
Samt hele vores team af unge mennesker som skal hjælpe os hen over sommeren 👌🏽💯