Det må være det nye beredskab som øver sig efter kommunens nedlæggelse af det nuværende ;)
--
For at afmelde denne gruppe skal du blot sende en mail til fejoe+un...@googlegroups.com
Nye medlemmer kan tilmelde sig denne gruppe ved at sende en mail til fejoe+s...@googlegroups.com og derefter følge de instruktioner man får tilsendt. NB: Svar på bekræftelsesmailen - knappen i mailen virker ikke altid.
---
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Fejø" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til fejoe+un...@googlegroups.com.
Du kan se denne diskussion ved at gå til https://groups.google.com/d/msgid/fejoe/604343754.2300098.1782142891301.JavaMail.zimbra%40mail.dk.