Karahan'de bana katil!

brys...@gmail.com

to fedora...@googlegroups.com
Hey dostum!

Yakin zamanda su anda Sinirli Beta Testinde olan "Karahan" isimli çevrimiçi oyuna kayit oldum. Oyun Mayiz baslarinda genel oyunculara ücretsiz indirmeleri ve oynamalari için açilacak.

"Karahan" nefes kesici, muazzam büyüklükte, Kadim Doguda geçen bir çevrimiçi rol yapma oyunu (MMORPG). Dört degisil irktan birini seçme, diger oyuncularla yogun muharebelerde savasma ve oyuncuyu gerçekten kuvvetlendiren güzel görünümlü hayvanlara sahip olma imkanimiz var!

Bence gerçekten http://www.karahanonlineworld.com/ sitesine bir bakmalisin. Mükemmel olacak!

Oyunda görüsmek üzere!

KaraHan nedir?

"Karahan" nefes kesici, muazzam büyüklükte, Kadim Doguda geçen bir çevrimiçi rol yapma oyunu (MMORPG). Oyuncular çaglardir savasan üç Kavmin arasindaki anlasmazliklarin tam ortasina atilirlar. Yeni bir budunun ortasinda kendilerini bulan oyuncular, kardeslerinin onuru için savasmali veya kendilerine en çok ihtiyaç duyulan anda sirtlarini dönmelidirler. Agzinizi açik birakacak dövüs sanati teknikleri, egzotik silahlar, zirhlar ve hayvanlar, zorlu bir savas sistemi ve çok daha fazlasi."KaraHan", ücretsiz oynanabilen simdiye kadarki en iyi oyuncuya karsi oyuncu tecrübelerinden birini yasatmak için hazirlandi!

MAYN Interactive Pte Ltd. Hakkinda:

MAYN Interactive Bati pazarina ihraç edilmek üzere hazirlnan ücretsiz oynanabilen çok oyunculu çevrimiçi oyunlarin lider ve bagimsiz yayimcisidir. Sayisiz çigir açan is tekniklerini bir arada toplayarak, MAYN herhangi baska bir yayimcinin çok ötesinde, daha mobil, uyumlanabilir ve esnek üretim yaratma kabiliyetine sahiptir.