Youtube Girme

bykisadevre

to Fedora TURKIYE
Arkadaşlar Fedora da yasaklı sitelere nasıl girecem, konsolda via/etc/
hosts yapıyorum sürekli hata alıyorum..

ercanpolattt

to Fedora TURKIYE
Selam, ben fedorayı kaldırdım gerçi ama hatırladığım yöntemi yazayım.
Konsolda root hakkını elde ettikten sonra (su yazıp parolayı giriyosun
sanırım) gedit /etc/hosts yazıyosun gedit programıyla hosts dosyası
açılıyor. yönetici hakkı elde ettiğin içinde içine youtube un adresini
ve girmen için gerekli olan ip leri yazıyorsun, ben ip leri
internetten bulmuştum aratarak, 3 farklı ip girdim sanırım ve
sorunsuzca giriş yapabiliyordum artık. Şu an pardus kurdum ve
kullanıyorum 2009 beta, denemeni tavsiye ederim. Umarım bi faydam
dokunmuştur. Hoşçakal.

Kahraman masa esat

to fedora...@googlegroups.com
http://forum.ubuntu-tr.org/index.php/topic,2806.msg125599.html#msg125599 Şuradaki yönetemi devşirebilirsin.

26 Haziran 2009 00:31 tarihinde ercanpolattt <ercanp...@gmail.com> yazdı:

--
En Kahraman KAHRAMAN

dewrim2

to Fedora TURKIYE

On 26 Haziran, 17:34, Kahraman masa esat <kahramanmasae...@gmail.com>
wrote:
> http://forum.ubuntu-tr.org/index.php/topic,2806.msg125599.html#msg125...uradaki
> yönetemi devşirebilirsin.

> --
> En Kahraman KAHRAMAN

kardeş firefox kullanıyorsan Düzen den seçenekler'i tıkla açılan
pencerede GELİŞMİŞ seçeneğini tıkla sonra AĞ'ı tıkla sağ üstte Ayarlar
var ona bas en altta Otomatik Vekil Sunucu tayin et diyeceksin ve
oraya " http://pac.byterelay.com" yaz sonra istediğin kadar youtube'a
gir...