fedora 11

1 view

ercanpolattt

to Fedora TURKIYE
Selam arkadaşlar, iştahımdan sebep her yeni dağıtımı kurduğum gibi
fedora i de kurdum. Gruba fedora türkiye sitesi varmı diye bakarken
rastladım. Yardımcı olabilirmiyim sorduklarınız hakkında bilmiyorum
fakat yaşadığım problemleri ve benim anladıklarımı yazarsam belki
birşeyler çıkartabilirsiniz az çok. Ubuntu devamlı kullandığım
dağıtımdı daha önce ve onu kaldırıp kurdum fedora yı. Ubuntuda
karşılaşmadığım xvid kodek sorunuyla karşılaştım, totem bir türlü
çalıştırmadı videoyu ve yüklemek istediği kodekleri gösterdiysede
yüklerken bağımlılık problemlerini aşamadğına dair mesaj yolladı. Ne
yaptıysam kuramadım. Depodan vlc yi kurmaya çalıştım ondada hata
aldım. En son vlc yi kendi sitesinden indirdim ve o şekilde kurdum.
Sorunum halloldu. Aynı sorunu, yani kurulum sorununu flash plugin
indede yaşadım. Elle kurduğum halde bayağı uğraştırdı nedense ama
onuda hallettim. Sorunsuz kullanıma ve görselliğe çok önem veriyorum.
masaüstü efektlerinin sadeliği çok hoşuma gidiyor. Sizi birdaha compiz
le uğraştırmıyor. Ve verdiği efektler gayet kullanışlı ve mantıklı.
Gerçi bu fedora dada böyleydi. Ubuntunun son sürümünden yavaş
açılıyor. Galiba sırf beni uğraştırmayan compiz efektleri için bu
dağıtımda sabitleyeceğim. Mause u sol yukarı ektiğimde mac lerdeki
gibi pencerelerin dizilmesine bayılıyorum. Boş bir yazı olduğunun
farkndayım ama bnu fedoranın başında değilde işyerinde öylesine
bakınırken yazdım. Meak ettiğiniz bişey varsa becerebildiğim ölçüde
yanıtlarım seve seve.
Dediğim gibi bir çok dağıtım kurup kaldırıyorum, suse ye bayılıyordum
eskiden ama şimdi ekran kartı sorunu yaşıyorum ve ayarlasamda
çözünürlüğü kapatıp açınca tekrar bozuluyor. böyle saçma problemler
çıkartan dağıtımıda bilgisayarda tutmuyorum açıkçası. Bu dağınık
yazıdan dolayı affınıza sığınıyorum. Hoşçakalın.

asengul

to Fedora TURKIYE
Arkadaşlar fedora 11 kurdum ama başlat çubuğu yok neden olabilir,acaba