fedore 12 ps3

azyaka

to Fedora TURKIYE
selam fedoro kullnan arkadaşlar sizden çok acil yardım isitiyorum ben
de fedora kullnmak istiyorum ancak benim ps3 e kurmak gerekiyor eğer
bu konuda bilginiz varssa lütfen yardımcı olun ama ne olur ingilizce
kaynak göstermeyin çünkü o kaynalarsan kuramadaım şimdiden teşşekkürler

bykisadevre

to Fedora TURKIYE
kolay gelsin karrdeşim konu başlıgını fedora 12 p3 yazmıssın bence
once 11 yada 10 veriyonunda dene...12 daha yeni çıktı biz bi deneylim
burada art ve eksilerini tartşırız..nese öncelikle fedorayı kurarken
öncelikle özel bir bootloader oluşturman lazım.yani ps3 onyuklemesi
yapman lazım.bu konu hakıında güzel bir kaynak buldum sayfayı türkçe
yapıp en kısa zamnda gonderecem karışık biraz benimde ilgimi
çekti..ama kurldugundan eminim.