static route eklememe ragmen calismiyor.

furina

to Fedora TURKIYE
selamlar,

kurumsal sirketlerden birinde calisiyorum ve butun itirazlari ve
destek vermeyiz uyarilarini goze alarak makineme fedora 10 kurdum.
(fedora 11 kuramadim cunku disk bolumleme kisminda hata verip uctu.)
kurulumda sorun cikmadi ve duzgun acildi ancak sirkete ait diger
binalar ve departmanlar icin yazmam gereken her acilista calismasi
gereken bir kac tane route var.

simdi konsoldan ekledigim zaman problemsiz duzgun bir sekilde
calisiyor ancak bu routelari "route-eth0" dosyasina yazip /etc/
sysconfig/network-scripts" klasorunun altina koymama ragmen acilista
girdigim routelar calismiyor. (network servisini restart edince hersey
duzgun oluyor ama makine her acildiginda servisi restart etmem gerek o
zaman. boyle olmasida icime sinmiyor.)

bende o dosyayi silip "/etc/rc.local" dosyasina yazdim ama sonuc
yine degismedi. sonuc olarak bu routelarin calismasi icin ne
yapmaliyim?

ilginiz icin tesekkurler.