SCORES

IhomayunT

to fara...@googlegroups.com
Salam. be nazar e man ye raah baraaye nomre daadan mitoone emkaanaat va tavaane khode gorooh haa baashe. ye raah e digam mitoone nazar e ostaad haa baashe yani baraashon mail bezanim va mozoo haa ro baraashon list konim bad begim be nazar e oonaa kodoom mozooe behtar va be rooz tare albate baa tavajjoh be morede aval ( tavaanaaee'e gorooh haa ).

Arya Mazaheri

to Faramatn
سلام
من فکر کنم منظور آقای نیک آئین این بود که مقاله های پیشنهادی بین اعضای
گروه به نظرسنجی گذاشته بشه...
من یک سایت را می تونم پیشنهاد کنم که میشه نظر سنجی توش به اجرا
گذاشت...
http://www.polldaddy.com
خیلی راحت میشه یک اکانت توش درست کرد. ولی مثله اینکه همه می تونن رای
بدن و نمیشه گفت فقط اعضا رای بدن...
ولی خوب میشه اگه بخواین یک اسکریپت برای خودمون درست کنیم و توی محیط
دانشگاه اعضا بهش دسترسی اشته باشن و رای خودشون را بدن....

ممنون

Isaac NickAein

to Arya Mazaheri, Faramatn
آره. دقیقاً منظورم همین بود! تا اونجایی که من خبر دارم Google هیچگونه امکاناتی برای این کار نداره. آخه کارای مهمتری داره (ذخیره جستجوها و اطلاعات خصوصی کاربرا!)

روش پیشنهادی آریا هم دو تا مشکل داره: بچه هایی که دانشگاه نیستن نمیتونن رای بدن. یه نفر هنوزم میتونه چند بار رای بده.

فکر کنم بهترین راه حل این باشه که یه فایل Excel آماده کنیم که توش شماره های مقاله ها باشه و تو گروه بزاریم. اعضا اون رو دانلود کنن و هر کسی به هر شماره یه امتیاز بده و اون فایل رو ایمیل کنه. در نهایت هم یه نفر اونا رو ببره تو یه فایل. چون تعداد اعضا بالا نیست این روش دردسر زیادی نداره.

دیگه پیشنهادی نیست؟

Isaac NickAein

to IhomayunT, fara...@googlegroups.com
نه منظورم خودمون بود. Google هم که برای این کار چیزی نداره.

Arya Mazaheri

to Faramatn
نه! کاملا مخالفم. وقتی میشه با یک بار درست کردن اسکریپت خودمون را راحت
کنیم چرا بیایم از برنامه های دیگه استفاده کنیم که دردسر داشته باشه.
چون ما کامپیوتری هستیم باید یک کم هم تنبل باشیم که نخواهیم کارای
تکراری انجام بدیم. (مکانزیه باید عمل کرد)

On Aug 3, 7:59 pm, Isaac NickAein <nickaei...@gmail.com> wrote:
> [...]
> یه امتیاز بده و اون فایل رو ایمیل کنه. در نهایت هم یه نفر اونا رو ببره تو یه
> فایل. چون تعداد اعضا بالا نیست این روش دردسر زیادی نداره.

Isaac NickAein

to Arya Mazaheri, Faramatn
منم با تنبلی موافقم (;

ولی همونطور که گفتم اسکریپت اون مشکلات هم داره که باید حل بشه.

البته میشه یه وب سایت ساده راه انداخت (یا پیدا کرد) که اعضای گروه به صورت کنترل شده تو اون هم دوباره عضو بشن. اینطوری میشه کنترل کرد که فقط اعضای گروه اونم یک بار بیشتر رای ندن.

Mohammad Reza Hosseini

to Isaac NickAein, Arya Mazaheri, Faramatn
اینم یک راه حل گوگلی
برای هر مقاله یک پست در گروه ایجاد می کنیم.
افرادی که موافق هر کدام از مقاله ها بودند به پست مربوطه یک جواب خالی
ارسال می کنند
شمارش را هم خود گوگل انجام میده
اگر کسی هم چند بار رای بده کاملا مشخصه

--
.::MRH::.

MRH

to Faramatn
سلام ...
من نظرم اینه که یه اسکریپت درست کنیم و بگذاریم روی هاست تا از همه جا
بتونن ببینن (این و خودم ردیفش می کنم) ...
برای اینم که هر کسی فقط یه بار رای بده، یه نام کاربری و رمز عبور اول
اسکریپت می ذارم که نام کاربری شماره دانشجویی باشه و رمز عبور هم همون
رمز عبو در سیستم های دیگر گلستان (گزارش 672) باشه... نظر مساعدتون چیه؟
در مورد ارسال به اساتید هم فکرشو نکنید که جوابمونو که نمیدن هیچی....
اونا اگه می خواستن کاری بکنن که وضعمون این نبود!

Isaac NickAein

to MRH, Faramatn
موافقم. راه حل خوبیه.

پس زحمتش میفته گردن آقای حق شناس! (=

MRH

to Faramatn
لطفا لیست نهایی موضوعات شماره بعدی مجله را نهایی کنید تا بذاریم رو
صفحه امتیاز دهی...