מילוי קובץ ומועד משכורת וחיוב אשראי

Daniela Fitusi

to ניהול תקציב משק בית
הי, יש לי 2 שאלות :
1. האם מילוי הקובץ נעשה רק בסוף החודש או שיש דרך גם לנהל את הכסף השוטף שאנו מוציאים מידי יום ?
2. מאחר ואחת המשכורות שלנו נכנסת רק ב 10 לחודש, האשראי שלנו יורד ב 20 לחודש. אנחנו פחות מתחברים לזה ( שמשכורת ואשראי מתעדכנים רק באמצע החודש ולא בתחילתו ), רציתי לדעת אם יש דרך מומלצת לנהל את הכסף כשזה כך ? איך ממלאים את הקובץ בסוף החודש כאשר ב 20 לחודש יורד אשראי ועד סוף החודש יש גם הוצאות מזומן וכו'.. ?
( מקווה שהצלחתי להסביר את הקושי... )

תודה רבה,
דניאלה

מנהל הפורום

to ניהול תקציב משק בית
הי דניאלה,
הקובץ פחות מיועד למעקב על בסיס יום-יומי אלא על בסיס חודשי/שנתי , כאשר יש ניתוח של התנהלות תכנון למול ביצוע.
המטרה היא שבסוף כל חודש ממלאים את החודש שעבר , מנתחים את ההוצאות ומבינים איך ניתן להשתפר בחודש הבא וגם מבינים את ההוצאות כשכמו כל תקציב גם התקציב הבייתי מתנהל בראיה שנתית.
לגבי ניהול יום-יומי את מוזמנת לקרוא את הפוסט שלי בנושא "שיטת המעטפות" -כאשר ההמלצה שלי היא שמי שיודע להתנהל עם כ.אשראי בצורה נכונה , הייתי ממליץ להתנהל בעיקר עם כ.אשראי כך ניתן לעקוב על בסיס יום יומי מה היו ההוצאות ומי שפחות "שולט" בהוצאות לנהל את הכסף במזומן כאשר כל מעטפה מוקצת לסעיף.

מקווה שעניתי לשאלתך - מוזמנת לפנות אלי גם  במייל להבהרות.
בהצלחה בניהול התקציב,
בני

בתאריך יום שלישי, 10 במאי 2016 בשעה 13:21:46 UTC+3, מאת Daniela Fitusi: