ניהול כרטיסי האשראי

ורד

to ניהול תקציב משק בית
היי,
אני מנסה להתחיל לנהל את התקציב הביתי עם האקסל באתר.
השאלה שלי היא: האם לכתוב בהוצאות כרטיסי אשראי את ההורדות של ספטמבר שיורדות באוקטובר בחודש אוקטובר או את הוצאות אוקטובר שאמורות לרדת בתחילת נובמבר.
זה קצת מבלבל..(מקווה שהבנתם אותי, לא הצלחתי לנסח את זה ביותר בהירות :\ )

מנהל הפורום

to ניהול תקציב משק בית
הי ורד,
אני ממליץ להתנהל בהוצאות בחודש שבו הן "יורדות" מחשבון הבנק , ז"א שהוצאות כ.א. של ספט' שיורדות מחשבון הבנק באוק' לכתוב אותם באוקט'.
מטרת ההתנהלות היא לשקף את חשבון הבנק ואת ההוצאות מחשבון הבנק.
מה שכן הייתי ממליץ זה על בסיס קבוע להיכנס לחשבון הבנק ולעקוב אחר ההוצאות באשראי משני סיבות:
1. שליטה טובה יותר בהוצאות
2. במידה וחוייבת בחיוב שגוי הסיכוי לאתר אותו בסוף החודש נמוך מאשר לאתר אותו יום או יומיים לאחר שהוא מופיע.

מקווה שההסבר שלי היה מובן :-)

בהצלחה,
בני

בתאריך יום שבת, 10 באוקטובר 2015 בשעה 18:47:21 UTC+3, מאת ורד: