Re: מספר כרטיסי אשראי

מנהל האתר

to family_budg...@googlegroups.com, tali...@gmail.com
שלום טלי,
ההמלצה שלי היא להסתפק בשני כרטיסי אשראי בלבד (מזמין אותך לקורא את הפוסט שפרסמתי בנושא) , אבל חשוב שתדעי שהאקסל לא מוגבל במספר כרטיסי אשראי שניתן להזין לתוכו בכל חודש, נכון שמופיעים רק שני כ"א  , אבל במידה ותוסיפי נתוני כ"א היכן שכבר הוכנסו נתונים, האקסל יודיע לך שכבר קיימים נתונים בשדה זה ויתן לך 3 אפשרויות - לבטל את הפעולה , להוסיף את הנתונים לקיים (במצב כזה הוא פשוט סוכם את הנתונים לעמודה הקיימת באופן אוטומטי) , לשכתב את הנתונים (כותב את הנתונים החדשים במקום הקיים) - פשוט תבחרי את האפשרות השניה.

בהצלחה..

בתאריך יום חמישי, 22 בנובמבר 2012 17:58:17 UTC+2, מאת tali...@gmail.com:
היי,
יש לי 2 כרטיסי אשראי של ישראכרט ולבעלי עוד  אחד.
אך מנהלים את זה בתוכנה?
תודה,
טלי