Nova Temporada

1 view
Skip to first unread message

Bernat

unread,
Sep 26, 2012, 4:06:54 PM9/26/12
to FaltaP...@googlegroups.com
Benvinguts tots,
aquest és el primer missatge de la nova llista de correu.

Espero que el rebeu.

Carles Ribera

unread,
Sep 26, 2012, 4:09:22 PM9/26/12
to faltap...@googlegroups.com

Rebut!!!!! Dema passo fotos i dni escanejat!!

El 26/09/2012 22:06, "Bernat" <Bern...@gmail.com> va escriure:
Benvinguts tots,
aquest és el primer missatge de la nova llista de correu.

Espero que el rebeu.

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.


Bernat

unread,
Sep 26, 2012, 4:49:26 PM9/26/12
to FaltaP...@googlegroups.com
Bones,

El número de compte és:
Dos u zero zero - 0461 - nine seven - 01 - zero zero 5 8 u sis set dos

De moment confirmats, si no em deixo ningú, som 11:

Rafa
Ramon
Roger (les tres erres)
Bernat
Toni
Jose
Manu
Carles
Ignasi
Miki
Ian

(Intentem buscar algú més !)
Això ens surt a uns 110 € per cap.

Haurieu també de enviar-me número de Dni, dades personals i fotos.

I, ja posats a demanar, mentre esperem que l'Ian pensi en un nom enginyós. Alguns colors en particular ? Potser ja toca renovar no? Fem un decartrón ? Seguim amb una equipació negra i una altra blava ?

Algú s'apunta dissabte a la tarda a fer un partidet darrera al club contra l'equip de menorquins del Samu?

Sense més preguntes...
Salut i bàsquets.

El dimecres 26 de setembre de 2012 22:06:55 UTC+2, Bernat va escriure:

Carles Ribera

unread,
Sep 26, 2012, 4:56:44 PM9/26/12
to faltap...@googlegroups.com

Quina entitat bancaria es?
Jo proposo samarreta reversible i ens posem dacord cada u que se la compri al decarton, colors mes igual, rosa i fosforito va be?

El 26/09/2012 22:49, "Bernat" <Bern...@gmail.com> va escriure:

ian hailey

unread,
Sep 27, 2012, 6:45:06 AM9/27/12
to faltap...@googlegroups.com

WD-fuerte
Seaman Stanes (massa guarro!!)
Substandard Leige
Gunning4u
Copyright Reserved
Basket Case
We've got the dunk

J'esta tot el que tinc de noms....

Ian

Bernat Tiana

unread,
Sep 27, 2012, 10:11:27 AM9/27/12
to faltap...@googlegroups.com
Osti Ian,

No pillo el doble sentit a la meitat.

De totes maneres... voto per: Gunning4u, Copyright Reserved o Falta Personal



2012/9/27 ian hailey <ilrh...@gmail.com>



--
Bernat Tiana i Campanera

Bernat...@gmail.com

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages