Rebut!!!!! Dema passo fotos i dni escanejat!!
Benvinguts tots,
aquest és el primer missatge de la nova llista de correu.
Espero que el rebeu.
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Quina entitat bancaria es?
Jo proposo samarreta reversible i ens posem dacord cada u que se la compri al decarton, colors mes igual, rosa i fosforito va be?
WD-fuerte
Seaman Stanes (massa guarro!!)
Substandard Leige
Gunning4u
Copyright Reserved
Basket Case
We've got the dunk
J'esta tot el que tinc de noms....
Ian