Gira comiat RAUXA: 10 ANYS i A10!!

1 view
Skip to first unread message

Jaume Ibars

unread,
May 30, 2013, 3:47:33 AM5/30/13
to
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Benvolguts amics i amigues!!
 
Després de deu anys repartint música, alegria i poc seny per tot el territori català, el grup musical s'acomiada amb una gira més Rauxera que mai.
 
Rauxa és un grup de SABADELL creat al 2003 que es dedica principalment a fusionar la RUMBA CATALANA amb estils com la salsa, el merengue,
 
l'ska i els ritmes més enganxifosos. Després de guanyar el Sona9 i de tocar pels escenaris de quasi tots els pobles de Catalunya, festivals,
 
i festes majors, marxen de la manera que més els agrada, amb una gran festa. Seguint amb la seva fusió de ritmes, el grup interpretarà les seves
 
cançons més populars que durant aquest temps han fet trontollar a joves, petits i grans.
 
La decisió, que ve donada per situacions personals i laborals dels músics i companys del grup, no ha estat fàcil. És per aquest motiu
 
que Rauxa vol compartir la seva música amb tots els que l'han gaudit durant aquests deu
 
anys. Des del 15 de juny fins al 31 d'agost, tornaran a pujar a l'escenari per contagiar la seva bogeria, fer un repàs als tres discos i
 
exprimir per darrer cop, el millor d'aquesta dècada.
 
 
Si t'agrada Rauxa i vols programar-nos en aquest últim any, només cal que ens escriguis un mail a
 
in...@jaumeibars.com, trucant al 636782500 o entrant a la web www.rauxa.cat o facebook
 
ÉS ARA o MAI!!
525122_10200885678883597_1030377472_n.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages