Bon dia basquetbulleros,
Els de la balles envien el seguent correu:
Bon dia,
El motiu d'aquest correu és preguntar-vos si hi ha cap equip de 2º divisió que estigui interessat en jugar aquesta temporada a Primera, ja que hi ha dos equips que volen renunciar a la seva plaça de Primera Divisió, Si us plau si hi ha cap interessat contesteu el més ràpid possible ja que tindria que modificar el calendari d'aquesta primera jornada, i si hi ha més d'un interessat es tidria en compte els 2 primers que ho sol.liciten. Moltes gràcies.
David
M'encanta l'esperit ! Ningú no vol pujar a primera !
Partit dissabte, confirmats:
Ramon
Roger
Rafa
Bernat
Ian
Carles (probable)
Ignasi ?
Toni ?
Manu ?
Jose Luis (Encara sense fitxa)
Miki No
Semarretes.
Què us semblen aquestes ?
12 euros la semarreta i 11 els pantalons.
Potser no són els millors colors del món però així aconsegiriem anar, d'una vegada, tots iguals no?
Altres colors.
--
Bernat Tiana i Campanera
Bernat...@gmail.com