Hola nois,
Algú s'anima a participar en aquesta iniciativa de bàsquet-solidari que es fa la setmana que ve? A mí me va fatal pq tinc reunions tot aquell matí, però si algú pogués (o coneix a algú que podria), que m'ho digui i us poso en contacte amb la Lali. Gràcies!
Toni
-----------------
Hola Toni!!
T'escric per informar-te d'una activitat, que segur que tens bones idees... :)
Estic treballant per una ong petitona que es diu
Fundeso, i conjuntament amb altres ongs i la Fede estem organitzant una
activitat pel 17 d'octubre, dia per l'eradicació de la pobresa. L'activitat es titula Marquem un Triple contra la
Pobresa, i instal·larem unes canastes de bàsquet a la plaça sant Jaume
de bcn i la gent anirà tirant triples.
La idea del triple és una metàfora pq creiem que per lluitar contra la pobresa cal:
combatre les desigualtats
establir prioritats (persones o bancs?)
Revisar la fiscalitat
Sé
que tu jugues a bàsquet (m'ho ha dit un ocellot) i et volia convidar a
venir i que en fessis difusió. Quan tingui el cartell definitiu te'l
passo, però ja t'aviso que és el 17 d'octubre a les 12h a la plaça sant
Jaume (és un dimecres)
a part, necessitem una persona que tingui una mica
d'idea de bàsquet i li vingui de gust ajudar-nos a organitzar la cua
perquè la gent llenci els triples, estar al tanto dels rebots, ... Serem
unes quantes persones animant a que la gent hi participi, i també
estaran per allà els presidents de la fundació i la federació catalana
de bàsquet. Ells ens deixen les canastes. Segurament també vindrà algun
jugador o exjugador famós, tipu Nacho Olazabal.
Però necessitem aquesta figura, una o dues persones.
No sé si a tu et vindria de gust, o saps d'algú que en pugui tenir ganes... Ja me diràs coses. Abraçada!!
Lali