Re: Partit de la setmana vinent

0 views
Skip to first unread message

Bernat Tiana i Campanera

unread,
Dec 16, 2014, 2:41:30 PM12/16/14
to Balles, faltap...@googlegroups.com, JOSEP DUARRI PLA

Rebut !

Bones festes a tots.

El dia 16/12/2014 20:00, "Balles" <laba...@basquetsabadell.com> va escriure:
Bona tarda,

El partit entre EL SUAU - CELTICS, queda aplaçat.

Confirmeu que heu rebut correctament el mail.

Bones Festes.

David.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages