Animus company et necessitem
------ Missatge original ------
De:
Data:01/10/2014 8:27
Per a: FaltaP...@googlegroups.com;
Assumpte:Re: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015
Bon dia senyors,
Sóc en Jordi Granda, que vaig jugar l any passat fins que s em va sortir l espatlla. Aquest any potser em torno a animar algun partit(si us va bé)seria cap al novembre. Ja us ho faria saber. L equipatge es el mateix ?
Slds,
Jordi.
Jordi Granda.
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@
Date: Tue, 30 Sep 2014 14:23:35 -0700 (PDT)
Subject: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015
Bona nit a tots,
comencem la lliga diumenge a les 9 contra uns vells coneguts, Wisconsin.
Recordeu de portar el DNI i la samarreta negra a la espera del patrocini..
Us copio el número de compte perquè pogueu fer-hi l'ingrés, si ho preferiu també podeu portar-m'ho en efectiu.
Recordeu que són 121 € per cap i de posar el vostre nom al concepte:
IVAN van:
Salut i molts bàsquets.
De moment, confirmats:
Roger
Rafa
Jose
Carlos
Carles
Ignasi
Miquel
Ian
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a
FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a
FaltaP...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a
http://groups.google.com/group/FaltaPersonal.
Per veure aquest debat al web, visiteu
https://groups.google.com/d/msgid/FaltaPersonal/3bd355be-3b09-4151-9f1e-7e4eead3d717%40googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu
https://groups.google.com/d/optout.
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a
FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a
FaltaP...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a
http://groups.google.com/group/FaltaPersonal.
Per veure aquest debat al web, visiteu
https://groups.google.com/d/msgid/FaltaPersonal/1610113516-1412144857-cardhu_decombobulator_blackberry.rim.net-722620978-%40b27.c4.bise7.blackberry.
Per veure més opcions, visiteu
https://groups.google.com/d/optout.