Bones,
Os copio el calendari pels pròxims partits:
Com ho teniu ? Sembla que de moment ens toca jugar, com vem demanar, tots els diumenges.
Per cert, el partit de demà no pinta gaire fàcil; els rivals, l'equip del Jose, van guanyar els Creu Alta de la primera jornada de 16 punts...
La seguent contra els Menorquins, d'entrada, hauria de ser més senzill, i finalment contra els Panteres, uns clàssics, hauria de ser més assequible.
Salut i bàsquets.
|
Calendari |  |
|
--
Bernat Tiana i Campanera
Bernat...@gmail.com