Aquest correu és per comunicar-vos que l'equip Drink Team ha sigut expulsat de la lliga per la no assistència repetida i sense previ avís a varis partits d'aquesta temporada.
Degut a aquesta situació, tots els partits que ha jugat fins ara el Drink Team i els que tindrien que haver jugat fins al final de temporada tindran un resultat de 20-0 en contra de Drink Team.
Llavors al calendari, l'equip que li toca jugar contra Drink Team, descansarà i guanyarà el partit per 20-0.-