EL GEGANT DE LA MUNTANYA ARRIBA A SANT QUIRZE DEL VALLÈS!!

0 views
Skip to first unread message

Jaume Ibars

unread,
May 17, 2013, 11:12:21 AM5/17/13
to
 

 

                                  Atenció, atenció!!
El Gegant que baixa de la muntanya
ha arribat a Sant Quirze del Vallès
i us vol explicar la seva història
Aquest és el nou espectacle que Jaume Ibars
ha dissenyat i pensat per als nens i nenes més petits de casa, de 0 a 8 anys.
Aquest espectacle de música i participació constant dels assistents no us deixarà indiferents.

Si no us el voleu perdre us convido a venir
Diumenge 26 de maig a les 18:00
 
Extra!! Extra!!
 
Tots els que vingueu podreu aconseguir
el
NOU cd de Jaume Ibars
en exclusiva!!
amb totes les cançons de l'espectacle i moltes coses més
 
A reveure
 
Jaume Ibars
cheese.jpg
EL GEGANT BAIXA.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages