Ei,
Igualment, el pont no ve prou de rapid!! Aixo s'enten?? Una mica de catalanglish.
Jo ho tinc complicat per el de decatlon pero si podem trobar un moment per fer-ho, vindre.
I si algu vol quedar algun dia per jugar una mica, m'aniria molt be.
Take it easy
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.