Jaume Ibars disponibilitat

0 views
Skip to first unread message

Jaume Ibars

unread,
Oct 29, 2012, 1:02:22 PM10/29/12
to faltaP...@googlegroups.com
Bones Equip!!
 
Jo en principi puc venir als dos pròxims partits.
 
Bona setmana i sobretot bon pont a tots.
 
I si la setmana que vé algú vol quedar per anar a buscar l'equipació genial.

Salut basquetmaniàtics
 
Jaume

ian hailey

unread,
Oct 29, 2012, 3:16:12 PM10/29/12
to FaltaP...@googlegroups.com

Ei,
Igualment, el pont no ve prou de rapid!! Aixo s'enten?? Una mica de catalanglish.

Jo ho tinc complicat per el de decatlon pero si podem trobar un moment per fer-ho, vindre.

I si algu vol quedar algun dia per jugar una mica, m'aniria molt be.

Take it easy

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages