Fw: NO US QUEDEU SENSE ENTRADA!!

0 views
Skip to first unread message

Jaume Ibars

unread,
Mar 22, 2013, 3:22:13 AM3/22/13
to
 

Sent: Friday, March 22, 2013 8:16 AM
Subject: NO US QUEDEU SENSE ENTRADA!!

El Gegant de la muntanya us informa:
Tos aquells i aquelles que heu pensat que venir a conèixer el gegant i les seves històries és la millor de les alternatives per aquest cap de setmana 23 i 24 de març esteu de sort!!

FEU LA RESERVA ARA DE LES ENTRADES
AIXÍ NO US QUEDAREU A LES PORTES DE LA GLÒRIA.
TEL RESERVES:
93-715-87-17

US ESPERO A TOT@S
gegantmail3 copia.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages