Hola ccompanys!!
Si seguim a aquest ritme de aplaçaments i ponts tornaré
al següent partit.
La veritat és que la lesió és molt malparida i el mal no
persisteix. No té un altre cura que no sigui el repòs (relatiu) i el pas
dels dies.
Aquest any dubto pugui jugar però espero que de
cara al pròxim any em reincorpori a la disciplina de l'equip. (birres i triples)
I aprofitant això de les birres, perquè no fem aquest dinar costellada,calçotada
a casa meu.
Tambçe tinc un altre opció però cau més lluny, a
Centelles on tenim la opció d'una masia que pagant tres-5 euros per barba
disposem de la casa i tot el que hi ha.
Bé xavals,
Una abraçada
jaume Ibars