Bon dia basquetbullerus, com anem ?
Anant al gra, com ho tenim per aquest any? Algun fitxatge d'última hora? Va, a veure si podem buscar algú per anar una mica més tranquils.
Crec que confirmats som:
Ramón,
Bernat
Manu
Carles
Ignasi
Ian
MikiPer confirmar (però que ha de ser que si):
Oro,
Sergi Yerye
Jaume Ibars
Roger, el retorno
Rafa, el letolno
Toni, el mallorquí
Lluis
RaúlBaixes confirmades:
José,
SamuSuper fitxatges sorpresa que ja teniu però que encara no ens heu confirmat:
En funció dels que siguem pagarem més o menys però rondarem els 100 i poc.
Patrocini, Ignasi, aquest any si, et toca fer de relacions púbiques i buscar quelcom. Va, tens una setmana, no et cal més.Aneu confirmant !
Salut
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
Com quedem per la pasta ? Dimarts tarda al suau ? Clareta, fotos i calers a les 8 ?
Conteu 115 euros d"entrada. $$$$$$
Ramón, com tens els fitxatges ?
Miki, has parlat amb el Jaume ?
Ignasi patrocini ?
Oro, vine a alguns partits home !
Vamos vamos que nos vamos.
Aneu pensant nom.
Salut !
Jo vindré al suau aquesta nit si cal, i ho tinc bé pel dissabte si podem montar un minim de 5 per jugar el partit.
Farem entrenament aquest any o no? Si no, preguntaré al samu si volen fer alguna cosa junts.
Ian
Doncs quedem aquesta nit o no? Tinc els diners pero aixo de les fotos es una mica mes complicat.
Ian
Opçio algun numero de compte per fer l'ingres Manu ,jo i Jose Luis el fichatge nou.Aquesta setmana ho tinc molt xungo per fer acte de presencia.Bernat per si yens les fitches de la temp passada et valdrien per fotos etcc.,i Jose luis podria enviar per mail el dni escanejat.Com ho veus tot plegat ja se que anem molt justos.