El partit entre Panatimancos - Falta Personal que es jugava el dissabte 04/05 al Pavelló Sud, passa a jugar-se el diumenge 05/05 a Can Balsach a les 12:00h
Confirmeu que heu rebut correctament el mail.
David.
Jaume Ibars
unread,
Apr 28, 2013, 5:54:44 AM4/28/13
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to faltap...@googlegroups.com
Hola craks
Ens veiem el dia 5 a Can Balsach per consumar l'accés
als playoffs
-- Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta
Personal 2012 -" de Google Grups. Per donar-vos de baixa d'aquest grup i
deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a
FaltaPersona...@googlegroups.com. Per publicar a aquest grup,
envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com. Per veure més
opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.