Bones catacracks,
Com ho teniu pel 16 ?
Jaume, digue-li que endavant. Últimament anem molt justos de personal. Si s'inscriu aquesta setmana la vinent ja podrà jugar.
Salut i basquets
Sí, més gent millor! Jo en principi bé pel dia 16
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
No crec. La setmana que ve
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.