Fwd: Jornada Recuperació

6 views
Skip to first unread message

Bernat Tiana i Campanera

unread,
Feb 28, 2014, 3:17:36 PM2/28/14
to faltap...@googlegroups.com
---------- Missatge reenviat ----------
De: "Balles" <laba...@basquetsabadell.com>
Data: 28/02/2014 19.49
Assumpte: Jornada Recuperació
Per a: "marc guillo" <marc8...@gmail.com>, <tormen...@hotmail.com>, "Josep Gil" <josep...@gmail.com>, <kaede...@gmail.com>, "Charlee" <exa...@gmail.com>, "Los Beticos" <Bernat...@gmail.com>, <pectorale...@hotmail.com>, <arnau...@hotmail.com>
Cc:

Bona tarda,

Els següents partits es jugaran a la jornada de recuperació del cap de setmana del 15/16 de Març.

Si us plau confirmeu que heu rebut correctament el correu.


OSOBUCO BONGALS - TORMENTO KINGS       16/03 A LES 10:30 A CAN BALSACH 2

LA BRANCA - PUIG DE LA CREU            16/03 A LES 10:30 A CAN BALSACH 3

K19 - FALTA PERSONAL                   16/03 A LES 09:00 A CAN BALSACH 1

TEAMWORK - BIG TEN                     16/03 A LES 09:00 A CAN BALSACH 2


David.

Jaume Ibars

unread,
Mar 3, 2014, 5:19:43 PM3/3/14
to FaltaP...@googlegroups.com
Bones,
 
Ei jo no podré venir el dia 16 doncs tinc una estrena d’una banda de versions que em muntat recentment i ens quedarem a dormir a l’Esquirol.
 
Aprofito Bernat perpreguntar-te si es podria apuntar un colega de BCN que té moltes ganes de jugar a Bàsquet. Li vaig dir que ho comentaria i que li diria alguna cosa.
 
Una abraçada a totes i a per totes!!!
 
Jaume Ibars
www.jaumeibars.com
Espectacles d’animació per la canalla
Telf de contacte: 636782500 / 937159572

www.jaumeibars.com
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.

Bernat Tiana i Campanera

unread,
Mar 5, 2014, 10:59:59 AM3/5/14
to faltapersonal@googlegroups com, Jaume Ibars Viaplana

Bones catacracks,

Com ho teniu pel 16 ?

Jaume, digue-li que endavant. Últimament anem molt justos de personal. Si s'inscriu aquesta setmana la vinent ja podrà jugar.

Salut i basquets

El dia 03/03/2014 23.19, "Jaume Ibars" <in...@jaumeibars.com> va escriure:

ian hailey

unread,
Mar 5, 2014, 11:40:21 AM3/5/14
to FaltaP...@googlegroups.com

Sí, més gent millor! Jo en principi bé pel dia 16

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.

Jaume Ibars

unread,
May 9, 2014, 7:50:31 PM5/9/14
to faltap...@googlegroups.com
Bones familia.

Algú em sap dir si hi ha partit aquest cap de setmana.

És que a la web no surt res!!
 
Salut
 
Jaume Ibars
www.jaumeibars.com
Espectacles d’animació per la canalla
Telf de contacte: 636782500 / 937159572

www.jaumeibars.com
 
Sent: Friday, February 28, 2014 9:17 PM
Subject: [- Falta Personal 2012/13 - 3042] Fwd: Jornada Recuperació
 

ian hailey

unread,
May 10, 2014, 9:46:03 AM5/10/14
to FaltaP...@googlegroups.com

No crec. La setmana que ve

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages