Salutacions de fishandchipslandia!
Ho tenim tot clar per tenir un equip per l'any que ve o ja esta mort?
Si encara esta viu jo estaré disponible per les sesions d'entrenament també aquest any.
Si no haurem de fer un últim sopar.
Fins aviat,
Ian