| Cal Balsach 2 | 12:00 | Los Béticos | - | Celtics |
Jo suposo que a final de mes ja tindré el permís del metge…
Sort diumenge!
Salut.!
Ignasi Lúquez González.
Abogado.
Agente de jugadores de la RFEF.
Master Derecho Deportivo.
LUQUEZ ASOCIADOS,S.L.
Tel. (+34)937.450.474
Móvil(+34)616.40.55.75
http://www.luquez-associats.com
Privacitat i Protecció de Dades:
LÚQUEZ ASSOCIATS, S.L. l’informa que totes les dades rebudes a través de formularis electrònics i/o mitjançant correu electrònic seran incloses en un fitxer de l'Entitat, i tractades amb estricta confidencialitat d'acord amb la Política de Privacitat i de Seguretat de l'Empresa, així com amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal. La finalitat de la seva creació, existència i manteniment és el tractament de les dades de caràcter personal amb la finalitat de donar compliment als lícits objectius de l'empresa. Per a exercitar els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació en l'àmbit reconegut per la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, i per a qualsevol aclariment, pot adreçar-se a la següent adreça de correu electrònic: ma...@luquez-associats.com
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
Quants som demà? No pujaré de Barcelona per no jugar.
ian
On Apr 13, 2012 4:35 PM, "Edu Rigol" <edur...@gmail.com> wrote:
Què et passa, nano?
El 13 d’abril de 2012 16:29, Ignasi Luquez <ignasi...@luquez-associats.com> ha escrit:
> > Jo suposo que a final de mes ja tindré el permís del metge… > > > > > > Sort diumenge! > > ...
-- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Formes part del go...
Avui no hi ha partit va ser un error meu, ho sento!