A quina hora i on???
On Jun 2, 2012 1:30 AM, "Sergi Campi" <yery...@hotmail.com> wrote:
Companys , finalment sòc baixa per aquest dissabte , molta sort i a per les semiS!!
Sergi.
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
No, quants som? Hostia, quina putada!
Vale, gracies per avisar-me.
On Jun 2, 2012 3:37 PM, <ignasi...@luquez-associats.com> wrote:
Ian
Espero q lo recibas
No vayas al partido,no som prous!!!
Un abrasuBlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>Sender: losbe...@googlegroups.comDate: Sat, 2 Jun 2012 10:22:25 +0200ReplyTo: losbe...@googlegroups.comSubject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2979] Sort !
A quina hora i on??? > > On Jun 2, 2012 1:30 AM, "Sergi Campi" <yery...@hotmail.com> wrote: > > C...
-- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Formes part del goo...