Sort !

0 views
Skip to first unread message

Sergi Campi

unread,
Jun 1, 2012, 7:30:29 PM6/1/12
to beticos
Companys , finalment sòc baixa per aquest dissabte , molta sort i a per les semiS!!

Sergi.

ian hailey

unread,
Jun 2, 2012, 4:22:25 AM6/2/12
to losbe...@googlegroups.com

A quina hora i on???

On Jun 2, 2012 1:30 AM, "Sergi Campi" <yery...@hotmail.com> wrote:

Companys , finalment sòc baixa per aquest dissabte , molta sort i a per les semiS!!

Sergi.

--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
Jun 2, 2012, 9:37:11 AM6/2/12
to losbe...@googlegroups.com
Ian

Espero q lo recibas

No vayas al partido,no som prous!!!

Un abrasu
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>
Date: Sat, 2 Jun 2012 10:22:25 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2979] Sort !

ian hailey

unread,
Jun 2, 2012, 10:15:46 AM6/2/12
to losbe...@googlegroups.com

No, quants som? Hostia, quina putada!

Vale, gracies per avisar-me.

On Jun 2, 2012 3:37 PM, <ignasi...@luquez-associats.com> wrote:

Ian

Espero q lo recibas

No vayas al partido,no som prous!!!

Un abrasu
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>
Date: Sat, 2 Jun 2012 10:22:25 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2979] Sort !

A quina hora i on??? > > On Jun 2, 2012 1:30 AM, "Sergi Campi" <yery...@hotmail.com> wrote: > > C...

-- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-   Formes part del goo...

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages