sopar ?

0 views
Skip to first unread message

Sergi Campi

unread,
May 14, 2012, 5:18:58 PM5/14/12
to beticos
Hey , aquesta setmana descansem per jornada recuperació .
Ja sé que és precipitat, però ho varem comentar en l´últim partit de fer un sopar per aquest divendres .
Si no va bé , ja podriem posar data per el sopar final temporada .
Sembla que ja tenim els play-offs asegurats !!




Ramón Morell

unread,
May 15, 2012, 2:01:41 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com

A mi personalment m’aniria be la semana vinent, ya direu jo al Juny ho tindre fotut.

 

 

 

Ramón Morell

Almacén

VSL.jpg

-------------------- 

 

La información contenida en este mensaje es confidencial y privada. Si usted no es la persona a la cual la información va destinada,

por favor contacte y notifíque inmediatamente este error al remitente y borre este mensaje de su sistema.

Cualquier copia o uso no autorizado de este mensaje y/o sus anexos queda prohibido. Todas las imagenes u opiniones expresadas

en este mensaje son las del remitente y no reflejan necesariamente el punto de vista de CTT-STRONGHOLD,S.A.
--------------------

 P  Antes de imprimir este mensaje, asegúrese de que es necesario.Proteger el medio ambiente es responsabilidad de todos.

 

 

--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !

image001.jpg

Imex Intcom

unread,
May 15, 2012, 2:27:04 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com
Jo ho tinc impossible aquest divendres i fins el proper dia 8 de Juny (aquest en principi ,m'aniria perfecte).... ja direu alguna cosa, vaif super de cul últimament...
 
Fins a viat
XAVI
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 7137 (20120514) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !


__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 7137 (20120514) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Carles Ribera

unread,
May 15, 2012, 2:57:18 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com
JO estic igual millor mes endevant!

Ramón Morell

unread,
May 15, 2012, 3:18:27 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com

8 de Juny potser tambe podria

 

 

 

Ramón Morell

Almacén

VSL.jpg

-------------------- 

 

La información contenida en este mensaje es confidencial y privada. Si usted no es la persona a la cual la información va destinada,

por favor contacte y notifíque inmediatamente este error al remitente y borre este mensaje de su sistema.

Cualquier copia o uso no autorizado de este mensaje y/o sus anexos queda prohibido. Todas las imagenes u opiniones expresadas

en este mensaje son las del remitente y no reflejan necesariamente el punto de vista de CTT-STRONGHOLD,S.A.
--------------------

 P  Antes de imprimir este mensaje, asegúrese de que es necesario.Proteger el medio ambiente es responsabilidad de todos.

 

 

 

image001.jpg

ian hailey

unread,
May 15, 2012, 4:56:33 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com

Jo aquest divendres no em va molt be pero cualsevol despres m'aniria be. Un sopar em sembla molt bona idea.
Anem avisant de dates etc.
Tenim mes partits? Ja he acabat els examens I puc assistir.
Ian

On May 15, 2012 9:17 AM, "Ramón Morell" <rmo...@vslsp.com> wrote:

8 de Juny potser tambe podria

      Ramón Morell Almacén [image: VSL.jpg] --------------------    La información conteni...

De: losbe...@googlegroups.com [mailto:losbe...@googlegroups.com] En nombre de Carles Ribera
Enviado el: martes, 15 de mayo de 2012 8:57
Para: losbe...@googlegroups.com
Asunto: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2964] sopar ?

  JO estic igual millor mes endevant!   El 15 de maig de 2012 8:27, Imex Intcom <imex@imex-intc...

-- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-   Formes part del go...

Sergi Campi

unread,
May 15, 2012, 7:58:14 AM5/15/12
to beticos
Doncs 8 de Juny , a mi em sembla bé també , a veure que diuen els altres .
El 26-27 de Maig comencen els Play-offs !!

 

Date: Tue, 15 May 2012 09:56:33 +0100
Subject: Re: RE: [- Los Beticos 2011/12 - 2966] sopar ?
From: ilrh...@gmail.com
To: losbe...@googlegroups.com

ian hailey

unread,
May 15, 2012, 10:05:41 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com

Guay, m'apunto pels play-offs! Però no he tocat una pilot des de fa 3 mesos! Demà aniré a jugar una mica em sembla.
El dia vuit... hi seré.
Ian

On May 15, 2012 1:58 PM, "Sergi Campi" <yery...@hotmail.com> wrote:

Doncs 8 de Juny , a mi em sembla bé també , a veure que diuen els altres .
El 26-27 de Maig comencen els Play-offs !!

 


Date: Tue, 15 May 2012 09:56:33 +0100
Subject: Re: RE: [- Los Beticos 2011/12 - 2966] sopar ?
From: ilrh...@gmail.com
To: losbe...@googlegroups.com

Jo aquest divendres no em va molt be pero cualsevol despres m'aniria be. Un sopar em sembla molt b...

Formes part del google grup "Los Beticos". Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBeticos@googlegroups...

--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 

Formes part del google grup "Los Beticos". Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBeticos@googlegroup...

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
May 15, 2012, 10:54:27 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com
Jo el 8 de juny no hi soc....
:(
Si pot ser el divendres seguent,collonut!

Salut companys!
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>
Date: Tue, 15 May 2012 15:05:41 +0100
Subject: Re: RE: [- Los Beticos 2011/12 - 2968] sopar ?

Raul Primo

unread,
May 15, 2012, 11:49:17 AM5/15/12
to losbe...@googlegroups.com
Yo tengo despedida el 9 de Junio, puede que sea demasiado para mi cuerpo todo junto jeje 


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages