1/4 de final

0 views
Skip to first unread message

Bernat Tiana

unread,
May 18, 2012, 4:35:59 AM5/18/12
to losbe...@googlegroups.com
Bon dia a tots basquetbulleros.

Al final tampoc tenim gaire a decidir, el partit serà dissabte:

Inline image 1


Aneu escalfant el canell.
Dels 4 de dalt crec que podriem guanyar-los a tots, especialment al Rincon del Bierzo.

Salut i bàsquets !

image.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages