Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
- Falta Personal 2012 -
Conversations
Labels
About
Send feedback
Help
Group path
- Falta Personal 2012 -
1–30 of 413
- Benvingut al grup de correu de l'equip El Suau, temporada 2014/2015 -
Mark all as read
Report group
0 selected
Bernat Tiana i Campanera
1/15/16
Re: recuperacio
Rebut ! El dv., 15 gen. 2016 , 19:55 Balles <laba...@basquetsabadell.com> va escriure: Bona
unread,
Re: recuperacio
Rebut ! El dv., 15 gen. 2016 , 19:55 Balles <laba...@basquetsabadell.com> va escriure: Bona
1/15/16
Bernat Tiana i Campanera
1/20/15
Re: jornada recuperació 14/15 Febrer
Bona nit David. Rebut ! Confirma'm si us plau que el Jordi Granda podrà jugar dissabte? El dt.,
unread,
Re: jornada recuperació 14/15 Febrer
Bona nit David. Rebut ! Confirma'm si us plau que el Jordi Granda podrà jugar dissabte? El dt.,
1/20/15
Bernat Tiana i Campanera
12/16/14
Re: Partit de la setmana vinent
Rebut ! Bones festes a tots. El dia 16/12/2014 20:00, "Balles" <laballes@basquetsabadell
unread,
Re: Partit de la setmana vinent
Rebut ! Bones festes a tots. El dia 16/12/2014 20:00, "Balles" <laballes@basquetsabadell
12/16/14
Jaume Ibars
, …
Jordi Granda
5
11/18/14
Ass: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015
Hola Bernat, Si us plau em pots passar la fitxa per cumplimentar-la. Quin és el cost ? T 'ho pago
unread,
Ass: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015
Hola Bernat, Si us plau em pots passar la fitxa per cumplimentar-la. Quin és el cost ? T 'ho pago
11/18/14
Bernat
, …
Edu Rigol
3
10/1/14
Temporada 2014/2015
Ignasi, segueixes?? Fas gran aquesta lliga!... i no ho dic per l'edat! Jeje Ets un crack El 01/10
unread,
Temporada 2014/2015
Ignasi, segueixes?? Fas gran aquesta lliga!... i no ho dic per l'edat! Jeje Ets un crack El 01/10
10/1/14
Bernat Tiana i Campanera
5/12/14
Calendari Playoff Segona
Bona vesprada, Podríeu, sisplau, tant aviat com us sigui possible, dir-nos els horaris dels pròxims
unread,
Calendari Playoff Segona
Bona vesprada, Podríeu, sisplau, tant aviat com us sigui possible, dir-nos els horaris dels pròxims
5/12/14
Bernat Tiana i Campanera
, …
ian hailey
6
5/10/14
Fwd: Jornada Recuperació
No crec. La setmana que ve On 10 May 2014 01:50, "Jaume Ibars" <in...@jaumeibars.com>
unread,
Fwd: Jornada Recuperació
No crec. La setmana que ve On 10 May 2014 01:50, "Jaume Ibars" <in...@jaumeibars.com>
5/10/14
Bernat
, …
Jaume Ibars
9
9/24/13
Inscripcions 2013 / 2014 - Falta Personal
Aquí van les meves dades. Salut companys Nom: Jaume Cognoms : Ibars Viaplana DNI : 44985414-j Data de
unread,
Inscripcions 2013 / 2014 - Falta Personal
Aquí van les meves dades. Salut companys Nom: Jaume Cognoms : Ibars Viaplana DNI : 44985414-j Data de
9/24/13
Jaume Ibars
5/30/13
Gira comiat RAUXA: 10 ANYS i A10!!
Benvolguts amics i amigues!! Després de deu anys repartint música, alegria i poc seny per tot el
unread,
Gira comiat RAUXA: 10 ANYS i A10!!
Benvolguts amics i amigues!! Després de deu anys repartint música, alegria i poc seny per tot el
5/30/13
Jaume Ibars
5/17/13
EL GEGANT DE LA MUNTANYA ARRIBA A SANT QUIRZE DEL VALLÈS!!
Atenció, atenció!! El Gegant que baixa de la muntanya ha arribat a Sant Quirze del Vallès i us vol
unread,
EL GEGANT DE LA MUNTANYA ARRIBA A SANT QUIRZE DEL VALLÈS!!
Atenció, atenció!! El Gegant que baixa de la muntanya ha arribat a Sant Quirze del Vallès i us vol
5/17/13
Bernat Tiana
,
Jaume Ibars
2
4/28/13
Re: canvi dia partit
Hola craks Ens veiem el dia 5 a Can Balsach per consumar l'accés als playoffs Salut companys
unread,
Re: canvi dia partit
Hola craks Ens veiem el dia 5 a Can Balsach per consumar l'accés als playoffs Salut companys
4/28/13
Jaume Ibars
3/22/13
Fw: NO US QUEDEU SENSE ENTRADA!!
From: Jaume Ibars Sent: Friday, March 22, 2013 8:16 AM Subject: NO US QUEDEU SENSE ENTRADA!! El
unread,
Fw: NO US QUEDEU SENSE ENTRADA!!
From: Jaume Ibars Sent: Friday, March 22, 2013 8:16 AM Subject: NO US QUEDEU SENSE ENTRADA!! El
3/22/13
Jaume Ibars
3/12/13
NO US HO PODEU PERDRE!!!
Atenció, atenció!! El Gegant que baixa de la muntanya ha arribat a Castellar del Vallès i us vol
unread,
NO US HO PODEU PERDRE!!!
Atenció, atenció!! El Gegant que baixa de la muntanya ha arribat a Castellar del Vallès i us vol
3/12/13
Bernat Tiana
2/5/13
Fwd: exclusió equip.
Ens hem quedat sense partit de recuperació... ---------- Forwarded message ---------- From: <
unread,
Fwd: exclusió equip.
Ens hem quedat sense partit de recuperació... ---------- Forwarded message ---------- From: <
2/5/13
Bernat Tiana
,
Jaume Ibars
2
12/10/12
Partit aplaçat
Hola ccompanys!! Si seguim a aquest ritme de aplaçaments i ponts tornaré al següent partit. La
unread,
Partit aplaçat
Hola ccompanys!! Si seguim a aquest ritme de aplaçaments i ponts tornaré al següent partit. La
12/10/12
Bernat Tiana
,
Roger Domínguez Argemí
2
11/5/12
Fwd: alineació indeguda
Hola a tots, Bueno, aquesta última decisió fa una mica menys de mal, tot i que els de la Balles són
unread,
Fwd: alineació indeguda
Hola a tots, Bueno, aquesta última decisió fa una mica menys de mal, tot i que els de la Balles són
11/5/12
Bernat Tiana
, …
Jaume Ibars
5
10/31/12
Re: alineació indeguda
Mamons!!! Amb el partidàs que va fer el Rafa, cagundeu!!!!bé, i la resta també vau jugar força bé. L
unread,
Re: alineació indeguda
Mamons!!! Amb el partidàs que va fer el Rafa, cagundeu!!!!bé, i la resta també vau jugar força bé. L
10/31/12
Jaume Ibars
,
ian hailey
2
10/29/12
Jaume Ibars disponibilitat
Ei, Igualment, el pont no ve prou de rapid!! Aixo s'enten?? Una mica de catalanglish. Jo ho tinc
unread,
Jaume Ibars disponibilitat
Ei, Igualment, el pont no ve prou de rapid!! Aixo s'enten?? Una mica de catalanglish. Jo ho tinc
10/29/12
Bernat Tiana
10/27/12
Calendari pròxims partits
Bones, Os copio el calendari pels pròxims partits: Com ho teniu ? Sembla que de moment ens toca jugar
unread,
Calendari pròxims partits
Bones, Os copio el calendari pels pròxims partits: Com ho teniu ? Sembla que de moment ens toca jugar
10/27/12
Toni Verger
, …
Carles Ribera
4
10/9/12
Falta voluntari
Bernat, No tenc cap preferència de color, mentre sigui reversible ja estarà bé. Talla XL, numero 17
unread,
Falta voluntari
Bernat, No tenc cap preferència de color, mentre sigui reversible ja estarà bé. Talla XL, numero 17
10/9/12
Bernat Tiana
, …
ian hailey
4
10/2/12
Pujar a primera
Que es fotin els primers... A mi blau/gris sembla millor pero realment es igual. On Oct 2, 2012 1:02
unread,
Pujar a primera
Que es fotin els primers... A mi blau/gris sembla millor pero realment es igual. On Oct 2, 2012 1:02
10/2/12
Bernat
, …
Bernat Tiana
6
9/27/12
Nova Temporada
Osti Ian, No pillo el doble sentit a la meitat. De totes maneres... voto per: Gunning4u, Copyright
unread,
Nova Temporada
Osti Ian, No pillo el doble sentit a la meitat. De totes maneres... voto per: Gunning4u, Copyright
9/27/12
Bernat Tiana
, …
Ramon Morell
16
9/25/12
Re: Temporada 2012 / 2013
Bernat mail de Manu per agregar: mipi...@hotmail.com fara el mateix t'ho enviara escanejat
unread,
Re: Temporada 2012 / 2013
Bernat mail de Manu per agregar: mipi...@hotmail.com fara el mateix t'ho enviara escanejat
9/25/12
ian hailey
,
ignasi...@luquez-associats.com
2
8/12/12
Holaaaa Res de mort!!!no se quants serem,por anem ax ello! A finals de Agost quedem,i planifiquem
unread,
Holaaaa Res de mort!!!no se quants serem,por anem ax ello! A finals de Agost quedem,i planifiquem
8/12/12
Sergi Campi
, …
ian hailey
4
6/2/12
Sort !
No, quants som? Hostia, quina putada! Vale, gracies per avisar-me. On Jun 2, 2012 3:37 PM, <
unread,
Sort !
No, quants som? Hostia, quina putada! Vale, gracies per avisar-me. On Jun 2, 2012 3:37 PM, <
6/2/12
Bernat Tiana
, …
im...@imex-intcom.com
6
5/26/12
Playoff
Jo impossible, intentaré la setmana que ve, sort Xavi Enviado desde mi HTC ----- Reply message -----
unread,
Playoff
Jo impossible, intentaré la setmana que ve, sort Xavi Enviado desde mi HTC ----- Reply message -----
5/26/12
Bernat Tiana
5/18/12
1/4 de final
Bon dia a tots basquetbulleros. Al final tampoc tenim gaire a decidir, el partit serà dissabte: Aneu
unread,
1/4 de final
Bon dia a tots basquetbulleros. Al final tampoc tenim gaire a decidir, el partit serà dissabte: Aneu
5/18/12
Sergi Campi
, …
Raul Primo
10
5/15/12
sopar ?
Yo tengo despedida el 9 de Junio, puede que sea demasiado para mi cuerpo todo junto jeje El 15/05/
unread,
sopar ?
Yo tengo despedida el 9 de Junio, puede que sea demasiado para mi cuerpo todo junto jeje El 15/05/
5/15/12
Bernat Tiana
, …
ian hailey
10
4/28/12
Partit dissabte
Quants som avui? No ho tinc gaire clar que puc venir... Ian On Apr 28, 2012 12:58 PM, "ian
unread,
Partit dissabte
Quants som avui? No ho tinc gaire clar que puc venir... Ian On Apr 28, 2012 12:58 PM, "ian
4/28/12
Carles Ribera
, …
Carlos Alonso
7
4/15/12
proper partit
Ok, merci From: Carles Ribera [mailto:ribera...@gmail.com] Sent: Sunday, April 15, 2012 10:57 AM
unread,
proper partit
Ok, merci From: Carles Ribera [mailto:ribera...@gmail.com] Sent: Sunday, April 15, 2012 10:57 AM
4/15/12