קטעים ממכירת החיסול

Dan Morgenstern

to evening...@googlegroups.com
רועי היקר

בבקשה העלה לרשת את הקטעים המדהימים ממכירת החיסול

היום למשל שודר הקטע שחיכיתי לו הרבה זמן - בנצי אריאל - "לסביות או לזביות"

תודה

Roei Black

to evening...@googlegroups.com
אחרי שדן הקריא היום בתוכנית את כל ה״נזיפות״ שלי כלפיו על זה שהוא לא שולח אליי קטעים, אני מעדיף לא להגיב על זה.

אבל מבלי שהוא ישים לב, כבר ביקשתי ממנו את הקטעים הללו ואף מחיתי שיש כל מיני קטעים (מלבד זה שביקשת) שאין לי, כמו למשל הקטע של יורם גאון.
בקיצור, אני בכל מקרה אעלה את כל הקטעים שיהיו לי לאייקאסט, אז בהנחה שדן ישלח אותם אליי, גם זה יהיה שם.

--

קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה '102FM תוכנית הערב' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-evenin...@googlegroups.com.