מה נסגר עם שלמה עוז?

Efrat

to 102FM תוכנית הערב
קודם כל התכנית שלכם מעולה, 10 לא פחות
אבל מה נסגר עם השלמה עוז הזה
די כבר, השיחות איתו משעממות ומייגעות ובעיקר לא מצחיקות,
יש לכם כל כך הרבה קטעים הורסים, שדרו אותם שוב, זה עדיף עשרות מונים
תהיו חזקים וחג שמח

Roei Black

to 102FM תוכנית הערב
אפרת,

קודם כל, אני חייב לציין שאין לי שום קשר עם הפקת התוכנית וכל מה שאני
נכתב כאן בא מתוך השקפתי הפרטית בלבד.

שקלתי אם לפרסם את ההודעה שלך...
לא רק בגלל שזה לא הפורום הנכון (הפורום הזה נועד לבקשת קטעים לפודקאסט
של תוכנית הערב ואני לא חושב שערן/שרון/דן קוראים את ההודעות פה) אלא גם
בגלל שאני לא חושב שזה לעניין...
מאז ומתמיד היו בתוכנית הערב פינות קבועות שבהן ערן ושרון היו מארחים
אורחים שיכולים להיראות לך לא מצחיקים (ע"ע הפינה של נורי מהפירות, אלי
ביטון ז"ל ועוד).
אני לא בטוח עד כמה הפינה עם שלמה עוז נועדה להצחיק. יכול להיות שערן
ושרון רוצים לתת במה גם לאנשים שבד"כ לא מקבלים מקום בתוכניות אחרות
ואולי להם זה נראה מעניין ואף משעשע לעיתים. אני לא יודע...את זה צריך
לשאול אותם.
אבל חלק מהיופי של התוכנית זה שהיא חיה ולא הכל מערכונים. יש גם דברים
שקורים באולפן והם מצחיקים לא פחות לדעתי. לכן אני מוכן לקבל את זה
בתוכנית ולא מבקר את ההחלטה לעשות את השיחות הללו עם שלמה עוז (או כל אחד
אחר).

זה בכל אופן מה שאני חושב.
(אגב, אני גם לא מוצא את האירוח של שלמה עוז משעשע במיוחד ולראייה אני
בוחר לא להעלות קטעים עם שלמה עוז לפודקאסט, למרות שדן שולח אותם אליי.
אבל זה גם בגלל שאני מעדיף להעלות מערכונים לפודקאסט)

אגב, אני חושב שאם יש לך ביקורת נגד התוכנית אפשר לשלוח מייל לדן (הוא
מפרסם את המייל שלו לפעמים בתוכנית: da...@102fm.co.il) או לכתוב משהו בדף
של התוכנית בפייסבוק.
בכל אופן, כאן זו לא הבמה הנכונה. היא לא מגיעה לאנשים הנכונים.

efrat steiner

to evening...@googlegroups.com
תודה רבה רועי על התשובה המנומקת וסליחה על ההטרחה

2009/12/13 Roei Black <roei....@gmail.com>
--

קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה '102FM תוכנית הערב' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-evening...@googlegroups.com.