למישהו יש מוקלט את הפינה של מיקי בוגנים עם גולדה מאיר

SHKOL

to 102FM תוכנית הערב
אני חייב את זה אם מישהו יודע איפה אפשר לשמוע את זה.
שמעתי חלק מזה פעם תוך כדי נסיעה ואני מת לשמוע את זה שוב
תודה מראש

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה '102FM תוכנית הערב' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-evening...@googlegroups.com.

Roei Black

to evening...@googlegroups.com
לי אין אותו (בפודקאסט יש קטעים אחרים של ״תספורות מפורסמות בהיסטוריה״ אבל לא את זה) אז אשמח מאוד לקבל אותו גם כן. גם כן!! מה עיש?
רועי

On Apr 22, 2010, at 0:02, SHKOL <micha...@gmail.com> wrote:

[...]

כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-evenin...@googlegroups.com.

Dan Morgenstern

to evening...@googlegroups.com
רועי, איזה טושטוש אתה

בוודאי שיש לך

http://pod.icast.co.il/2b6030b2-b543-4d78-b22a-a3e52eef54ce.icast.mp3

Roei Black

to evening...@googlegroups.com
וואוו! איזה סנילי אני!
=]

תודה דן!

אז ל- SHKOL שביקש את זה בהתחלה, זה נמצא כבר ב- icast ב:
http://pod.icast.co.il/2b6030b2-b543-4d78-b22a-a3e52eef54ce.icast.mp3

Roei Black

Dan Morgenstern

to evening...@googlegroups.com
רועי - בהזדמנות הזאת תרשה לי לאתגר אותך

ביום העצמאות (שלשום) שרון ערן ודן דדדן שידרו בגלי צהל .
התחלתי להאזין די באיחור, ומה ששמעתי היה מערכון חדש (!!!!!!) של מקבילית
המוחות 2010
ייתכן והיו עוד מערכונים - לא יודע

האם תוכל לבדוק אם יש הקלטה והאם ניתן לקבל אותה?

On 4/22/10, Roei Black <roei....@gmail.com> wrote:
> [...]
> =]
>
> תודה דן!
>
> אז ל- SHKOL שביקש את זה בהתחלה, זה נמצא כבר ב- icast ב:

Roei Black

to evening...@googlegroups.com
זה אתגר זה?
בדיוק עכשיו אני שומע את התוכנית ששודרה ביום העצמאות.
אני אעלה אותה היום בערב.
אגב, היה בתוכנית גם מערכון על חיים הכט, דורון מזר ועוד.

Dan Morgenstern

to evening...@googlegroups.com
אתה איש יקר. איך לא נתנו לך להדליק משואה בטקס העצמאות על פועלך - לא ברור לי

Dov Shmuely

to evening...@googlegroups.com
לאור מי להדליק השנה גם רועי יכל להשתלב.
Dov Shmuely My pin:21AA9F40

Roei Black

to evening...@googlegroups.com
הזמינו אותי, אבל לא יכולתי להגיע כי הייתי באמצע הכנות להופעה של דורון מזר בבימת הנוער ברעננה.
סתם, לא... :)