Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

even uitproberen

0 views
Skip to first unread message

Hanneke C

unread,
Aug 19, 2008, 5:51:44 AM8/19/08
to
Ik ben benieuwd.....
Message has been deleted
Message has been deleted

Hanneke C

unread,
Aug 19, 2008, 8:29:39 AM8/19/08
to
Op Tue, 19 Aug 2008 13:44:36 +0200, schreef a|n:

> On Tue, 19 Aug 2008 09:51:44 +0000 (UTC), Hanneke C
> <jehanneke...@gmail.com> wrote:
>
>>Ik ben benieuwd.....
>
> Ik nu ook ..., enige vertraging nog?

Het werkt, geen vertraging

Hanneke

Jaaa!!

unread,
Aug 19, 2008, 8:39:29 AM8/19/08
to

Ja, heel fijn. Maar wat probeer je nu precies uit, en waar ben je
benieuwd naar, Hanneke Is Linkerhand Kwijt Maar Toch Een Vrolijke Scout?
(wat gaat Astrid met die linkerhand doen, dat is ook een vraag) :-p

Josina Is Van Het Nieuwsgierige Soort

puntje bij puntje de puntje OU@gmail.com Maureen

unread,
Aug 19, 2008, 9:40:49 AM8/19/08
to
Hanneke C wrote:
> Ik ben benieuwd.....

Zonder nahup bij de landing, dus prima :-D.
--
Groeten,

Maureen


Message has been deleted
0 new messages