> On Tue, 19 Aug 2008 09:51:44 +0000 (UTC), Hanneke C
> <jehanneke...@gmail.com> wrote:
>
>>Ik ben benieuwd.....
>
> Ik nu ook ..., enige vertraging nog?
Het werkt, geen vertraging
Hanneke
Ja, heel fijn. Maar wat probeer je nu precies uit, en waar ben je
benieuwd naar, Hanneke Is Linkerhand Kwijt Maar Toch Een Vrolijke Scout?
(wat gaat Astrid met die linkerhand doen, dat is ook een vraag) :-p
Josina Is Van Het Nieuwsgierige Soort
Zonder nahup bij de landing, dus prima :-D.
--
Groeten,
Maureen