MEF Üniversitesi Girişimcilik Yüksek Lisans Programı

Burak Buyukdemir

to Etohum
MEF Üniversitesi’nden girişim kurma sürecinde tecrübeli bir rehber arayanlar için eşsiz bir kaynak:

MEF Üniversitesi Girişimcilik Yüksek Lisans Programı.

Gündüz çalışan gece hayali peşinde koşmak isteyen girişimci adayları müşterilerin severek kullanacakları ürün fikirlerini çalıştaylar şeklinde geçecek derslerde keşfedecekler. Ürün nasıl geliştirilir, satış nasıl yapılır, müşterilere nasıl erişilir, yatırım nasıl bulunur soruları uygulamalı derslerde cevap bulacak. Programda vaka analizi, hoca anlatsın ben dinlerim yaklaşımı olmayacak, dersleri elini kirletmiş girişimciler, yazılımcılar ve yatırımcılar işleyecek ve girişimcileri uygulama konusunda zorlayacaklar. Derslere aktif katılım ve ödevlerin tamamlanması ile girişimler adım adım hayata geçiyor olacak. Yatırımcıların katılacağı demo günümüz mezuniyet törenimiz olacak ve girişimcilerimiz programdan yatırım alarak mezun olacaklar.

Girişim Hızlandırma programı yaklaşımı ile geliştirdiğimiz programın detaylarına http://entr.mef.edu.tr/ adresinden erişebilir veya 27 Eylül’de Prof. Erhan Erkut’un sorularınızı yanıtlayacağı tanıtım buluşmasına katılabilirsiniz. 17 Ekim’de başlayacak program için başvuru ve kayıtlar için son gün 12 Ekim.

Kendinize bir iyilik yapın ve içinizdeki girişimciyi besleyin.