Fwd: [tejo-ker] Novkreita ĵurnalo serĉas redaktojn en Esperanto.

to etn...@googlegroups.com
jen la revuo por vi, kiu akceptas artikolojn pri via regiono en Esperanto.

amike

renato

De: Mounir Abjiou <mounir...@tejo.org>
Date: sex., 22 de jan. de 2021 às 10:28
To: TEJO-KER <tejo...@googlegroups.com>

Karaj KER-anoj,

Grupo de amikoj ĵus kreis ĵurnalon pri regionoj en la Eŭropa Unio, ties ekonomiojn, lingvojn kaj kulturojn. Ili akceptas verkojn el diversaj regionaj lingvoj, inter ili Esperanto. Mi proponis al ili nomon en Esperanto, do ĝi nomiĝas La Regionisto, jam oficiale regisitrita tiel. Se iu interesiĝas pri traduko aŭ (re)publikigo de artikolo, aŭ en Esperanto aŭ en alia lingvo, aŭ regiona aŭ nacia, bv. sendi mesaĝon al: laregi...@outlook.com

Jen la paĝo en facebook: https://www.facebook.com/LAREGIONISTO/ kaj la retejo: https://laregionisto.com/

Mi esperas denove kunlabori kun vi rekte estontece kaj ke KER bone funkcias malgraŭ la kronvirusa situacio! :)

Elkorajn salutojn,

Mounir.

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo

Bardhyl Selimi

to etn...@googlegroups.com
Tre interesa, certe ankaux albanoj kontribuos

--
Vi ricevis chi mesaghon, char vi abonis la retliston "etnismo".
Por poshti al la retlisto, sendu retmesaghon al etn...@googlegroups.com

to etn...@googlegroups.com
dankon, bardhyl! ĉiuj bonvolu kontribui en Esperanto.

amike

renato

saluton2010

to etnismo
Saluton !

Estas interese.  Mi legis en la paĝo kaj trovis , ke la teamo ankaŭ pensis, ke angla estas grava lingvo en la mondo. BBC raportis, ke 75% loĝantoj en la mondo ne povas kompreni anglan lingvon. Bedaŭrinde, la raporto estas en arkilio, tiu signifas, ke homoj ne povas serĉi ĝin per reto.  Ĉu iu volas fari la konservadon en alia formato? Mi ne scias pri la uzo de angla en EU, mi pensas, ke estas malmule.

Pro la raporto, mi povis konviki la mondan organizon, MOS, Global Voices kaj Arvo por konsenti havi Esperantan version.

Mi deziras, ke iuj povas fari la indiĝenan magazinon en Esperanto ĉar mia lando havas pli ol indiĝenaj triboj, certe, aliaj landoj en Azio ankaŭ havas pli. Pro tiu, la indiĝenoj povas doni pli sciojn al la mondo. La angla versio de indiĝenoj kiuj batalas por klimata ŝanĝo estas ĉie. Certe, UNa agento, UN enviroment donas multajn informadojn.

Benojn

Adamo