Re: [Europo] peto pri tradukoj al eŭropaj lingvoj

Daniel Houguet

to Renato Corsetti, Bretonio, Eŭropo, Etnismo
Jen propono de traduko en la galoa lingvo*, latinida lingvo (Lingvo de Oïl**) de orienta Bretonio:
Se chevi des probllemes du monde entier
ESPERANTO
Pour eune souéterie du monde entier

Journée de l'esperanto
Apernéz l'esperanto, le parlement du monde entier
Pour la souéterie e la péz

Jen propono de traduko en la bretona:
Diskoulmoù bedel
solutions                   mondiales
evit kudennoù bedel :
pour    problèmes           mondiaux

esperanteg
evit kenober dre ar bed
pour    coopérer          par     le    monde

Korajn salutojn;
Daniel Houguet

Pli nova en la franca: