Močnostna izpit

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
A zna kdo rešit 1.nalogo? Alpa usaj kšna ideja k se mi ne sanja. Bom zelo hvaležen usem, ki bojo kej pomagali;D
ta zadnji izpit.jpg

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Aja prvo nalogo pr računskih.

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Tudi jaz se učim za izpit. Pomoje da moreš prvo narisat enofazni mostič (greetz) in pripadajoče grafe za ventile. Potem pa moreš iz razmerja efek. in sred. toka določit kot. Tukaj moraš pa znati tiste izpeljave za oblike toka ... Vsaj meni se zdi, da bi to tako rešil.

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
MA sej sm poslu mejl Lavriču če mi predlaga kko nej jo rešim.

--
To sporočilo ste prejeli, ker ste prijavljeni v skupino »ETAP.fe.vss-lj11« v Google Skupinah.

Če se želite odjaviti iz skupine in ne želite več prejemati njenih elektronskih sporočil, pošljite e-poštno sporočilo na naslov etapfevss-lj1...@googlegroups.com.
Za več možnosti obiščite spletno mesto https://groups.google.com/groups/opt_out.

neža grmek

to etapfevss-lj11
En nasvet...glej da boš to nalogo res znal, če bo na izpitu...ker ko sem jaz delala izpit sem ravno tako vprašala Lavriča in ko sem šla k Fišerju je vedu da sm glih za tako nalogo pisala Lavriču...
Očitno si vse povedo... :)
Srečno

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Ja kaj a ti je zrad tega težiu? Sej asistenti so zato d ti pomagajo če je kej nejasno.:D

neža grmek

to etapfevss-lj11
ja ni bil glih prjazn :) Fišer mislm...usaj takrat ne :D

Dne 04. junij 2013 16:45 je Aleksander Usaj <aleksan...@gmail.com> napisal/-a:
Ja kaj a ti je zrad tega težiu? Sej asistenti so zato d ti pomagajo če je kej nejasno.:D

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Ja sej kdaj pa je on prijazen....pol nč nouga.

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
še ni odgovora?

Dne torek, 04. junij 2013 15:40:00 UTC+2 je oseba Aleksander Usaj napisala:
A zna kdo rešit 1.nalogo? Alpa usaj kšna ideja k se mi ne sanja. Bom zelo hvaležen usem, ki bojo kej pomagali;D

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Ja sem dobil odgovor. Je reku da kdor ne zna rešit ti dve nalogi ni zrel za izpit. Čaki pošlem celoten odgovor.
Odgovor: Izbrati je treba pravo krmilno karakteristiko, ker je polkrmiljeni mostič je ena sama za R in za RL breme, obrniti enačbo- izraziti kot alfa, potem pa še uporabiti prestavno razmerej.Če so te naloge tak problem, potem imate še veliko dela, da boste dozoreli do izpita. Zagrizite na polno.

LP H

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Hvala. 2. naloga ni problem, prva pa pač taka kot je :)
Message has been deleted

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Si mogoče že kaj preračunal? Nekako sem se dokopal do kota 39 stopinj. Samo mi je vse skupaj sumljivo ...

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
ja jz mam to nalogo rešeno.
Up/Usek = Np/Ns -> Us=380/2 = 190V to je sekundarna nap.

U0=0.9*Us
 cos(a)= (136)/ (0.9*190V)
a=37 stopinj

to etapfev...@googlegroups.com
Eee hvala ti! Sej se mi je zdelo da je neki takega. Aja za vse ki imate mocnostno u ponedelk. Na dropbox sem dau u mapo mocnostna pod podmapo vprasanja za teorijo vsa vprasanja, ki sem jih uspeu najti. Aja pa vsa so resena. Zdej ce ima se kdo kaj naj doda oz sporoci na grupo.

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Pa kar se tice izpita se teorija ponavlja nonstop. Sam ta naloga o kateri je bla debata zdaj ni bla resena. Tako da literatur je vsa samo se naucit. Pa se namig. Rastko bol gleda teorijo kot pa racunske. Tako da teorijo fajn naucit pa pisat cimvec k pole ti sploh ne tezi. Jst sm pisu 50 % teorijo pa je teu skor celo skripto vedet, uni k so bli z mano k so pisali teorijo 100 pa jim je dau eno bedno vprasanje in to je blo to. Tako da toplo priporocam teorijo cimvec pisat. Najbolje je 100% pole boste naredili ustni 100%.

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
A zna kdo resit 6. nalogo zadaj v skripti? rabu bi vsaj B točko- časovne poteke... ker sem skor prepričan da bo celotna 6. naloga v izpitu( pa tud ksna 3. zna bit not)

to etapfev...@googlegroups.com
Tudi jaz sem reševal to nalogo na tak način ja. Le da nisem vzel 09*Us ...

Ja za teorijo sem tudi jaz prepričan, da bo notr tiristor, zmanševanje jalove moči, presmernik in potem še kakšen dvopulzni usmernik. Mogoče tudi kakšna naloga manj.
Pri računskih pa tudi vsaj ena, ki ima narisan potek toka in moreš izračunat razmerje ipd.

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Za teorijo bo skor sigurno za narisat dinamicno karakteristiko tiristorja, potem indirektni ac-ac presmernik in opisi pwm modulacijo signala pa nacin krmiljenja asinhronskega motorja. Ta vprasanja bojo 100%. Za tiristor pa sm 1000% preprican da bo, k da vedno in tudi v vsakem izpitu  je notri. Za ostale naloge teorije pa ne vem. Pomoje bo za narisat od kakega usmerniskega al mosticnega vezja poteke nap. in tokov in za narisat samo vezje. Pr racunskih bo za izracunat razmerje od signala (sinusni, zagasti, pravokotni) in pa ta s transformatorjem ( lahko da tudi za izracunat tipskomoc in podobno). Pa kristali itd. (temp. spoja pa moc Pf). Pa una skripta od teorije k sm jo napisu manjka eno vezje k ga zal nisem najdu rac narisanega. Ga pa najdete u skripti na student info semizdi da je naslov teorija al plonkci za ucenje. Cene pa ja to bo to. Na ustnem pa itak prasa kar nisi znau na izpitu. Aja pa dobro naucte pwm modulacijo sinusnega signala k vedno prasa to.

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
A obstajajo kakšne rešene računske naloge kje?

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
Racunske bodo skor 100% 3 in 6. naloga k sta zadaj v skripti.. Ker sta te 2 nalogi že 2leti na prvem junijskem roku.. tko da bi rabu 6. b primer rešen :D
teorija bo pa 1. tiristor, 2,3. pa PWM, 12pulzni, jalova moč ali ksn presmernik.

Sent: Thursday, June 6, 2013 1:17 PM

[...]

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Ne sam na student info je od lavrica scan avditornih vaj.

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
imam se eno uprasanje glede razsmernika in sicer kateri ventili se uporabljajo? ker enx so narisani in omenjeni GTO tiristorji, enx pa tranzistorji. nasel sem da se tiristorji uporabljajo pri nizjih frekvencah, tranzistorji pa pri visjih. Še kaj drugega upliva na izbiro ventila? Pri PWMju se uporabljajo vedno trazistorji?

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Ja od 500 do 2500Hz se uporablja tiristorje s prisilno komutacijo ali GTO tiristorje pa nad 10kHz tranzistorje. Sej sem vse opisal v uni skripti od teorije. Cene sem pa tudi dau na dropbox scan vseh skript od fiserja v mapo komplet v pdf-ju pa si tam bol podrobno preberi.

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
A mi lahko nekdo poskenira formule za razmerje med ef. in sr. vrednostjo toka za določanje kota alfa?
Sumim, da nimam prav prepisano, saj mi nikakor ne pride prav rezultat. Hvala

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
A 2. nalogo sta rešila? Koliko pride rezultat razmerja?

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com
a lahko kdo 3 nalogo iz skripte objavi rešitve

Dne 06. junij 2013 18:55 je Andrej Loboda <loboda...@gmail.com> napisal/-a:
A mi lahko nekdo poskenira formule za razmerje med ef. in sr. vrednostjo toka za določanje kota alfa?
Sumim, da nimam prav prepisano, saj mi nikakor ne pride prav rezultat. Hvala

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com
živjo robi kozjek a lahko objaviš rešitve 3 naloge iz skripte

Dne 06. junij 2013 14:41 je robi kozjek <robi_...@yahoo.com> napisal/-a:
[...]

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Katera naloga je to, ker nimam vaše skripte ...?

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Na dropbox sem objavu še scan avditornih vaj od Lavriča pod mapo avditorne vaje scan in drugo. Lp

2013/6/7 Andrej Loboda <loboda...@gmail.com>
Katera naloga je to, ker nimam vaše skripte ...?

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com
To je ta naloga:

Dne 07. junij 2013 17:02 je Andrej Loboda <loboda...@gmail.com> napisal/-a:
Katera naloga je to, ker nimam vaše skripte ...?
20130607_170839.jpg

Jan Urbanc

to skupina
ej če mate mogoče rešitve od nalog k so uzadi a bi lohk tut u dropbox dal za une k gremo 27 ga pisat...

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Na dropboxu so rešene nekatere naloge sem danes vidu. Hvala tistemu, ki je objavu. Kar se tiče vezji je pa use u dropboxu sem objavu jst tri skripte ena pod mapo komplet-mocnostna vse druga pa pod mapo mocnostna elektronika mapa vprasanja za teorijo za tretjo pa samo to, da je u mapi mocnostna elektronika Tako da kar se tiče izpita je vsa potrebna snov (in še več) na dropboxu. Lp

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
jz sm dal gor. pa zdle sem dal se en star izpit in bi prosu ce bi lahko kdo resu 1. racunsko- casovne poteke za 3f enohodno usmernisko vezje

Sent: Saturday, June 8, 2013 1:37 PM

[...]

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
No za vse ki se učiste od rešenih nalog an dropboxu sem opazil napako pr nalogi 4.b) namreč integral od sin^2(wt)d(wt) moreš najprej spremenit v obliko, ki jo lahko integriraš ta je 1/2(1-cos2wt)d(wt) nato tisto 1/2 pomnožiš z levo stranjo in ti ostane za integrirat samo (1-cos2wt)d(wt). Integral od (1-cos2wt)d(wt) pa se glasi wt-(sin2wt/2) in nato namesto wt vstaviš vsako mejo posebej ki si jo določu.

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Jutri je ob 10.00 v 15a?

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Jap tko piše na eštudentu. Sam sej veš ku je Rastko. D ne bo jutre zjutro ob 6 objavu d je ob 9:D

2013/6/9 Andrej Loboda <loboda...@gmail.com>
Jutri je ob 10.00 v 15a?

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
U dropboxu maste zadnji izpit 10.6.2013

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

A je sploh kdo naredu izpit

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
jz ne.. 55%, 25%... zajebu pri prvi ko sem uzel napacen tok za racunat in je bla potem 1. cela narobe..
Ostali?

Jst tudi ne 80% teorija, 30% računske (pomoje prva k sm rešu prow). Sam ne štekam pr drugih dveh sm mu vezja narisu sigurno prow usaj kakih 10% bi mogu dat al sploh ne ocenjuje če nimaš cele prow.

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Tudi jaz ne.

Dne torek, 04. junij 2013 15:40:00 UTC+2 je oseba Aleksander Usaj napisala:
A zna kdo rešit 1.nalogo? Alpa usaj kšna ideja k se mi ne sanja. Bom zelo hvaležen usem, ki bojo kej pomagali;D

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Jst ne stekam kaj je fora. Prvo nalogo sm mu uso resu vse izracunu pa mi je dau sam 30 % naloga pa nosi 35%. Ne stekam zakaj je odbiu 5%. In tudi drugi dve sm narisu vezja, izracune, poteke pa kr 0%. Bols da bi prazno pustu. Pa 27. spet:)

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com
kap od izpita in kriterija ocenjevanja

Dne 11. junij 2013 13:19 je Aleksander Usaj <aleksan...@gmail.com> napisal/-a:
[...]

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Fantje in punce a bi znal kdo rešit zadnji dve računski od izpita?

2013/6/11 Nejc Petek <nej...@gmail.com>
XP8OEr-9Uz5BH9xoTFlen184A1bFs9oK3wq8le8PEOY.jpg

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

Ja lahko bi kdo resu ce zna

Jan Urbanc

to skupina
Ma kdo rešitev prve računske naloge ? Veterana ali lahko še enkrat napišteva kaj je največkrat na pisnem delu iz teorije?

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Tiristor pa PWM modulacija (razsmernik)

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
glede na to da je biu tiristor v prejsnjem roku, nisem lih preprican da bo tudi v tem... tko da se je pametno naucit se ostale ventile, polprevodnike.

mi lahko en mal napise o polprevodniskih materialih tipa P in N? kaj je temelj za delovanje polprevodniskih ventilov?
mam mal slabe zapiske glede tega..

to etapfev...@googlegroups.com
Use se uči k lahko da kar mu paše. Še posebi poglej una dvanajst pulzna pa mostična vezja ker mu moreš risat poteke na list. Čene pa itak standard da bo notr tiristor, pwm modulacija sinusne izmenične nap, problem tokovnih udarcev, principi zmanjsevanja krmilne jalove moči. Sam itk da boš bol sigurn se use uči:)

Jan Urbanc

to skupina
a pride komu faktor oblike tuki f0= 1,149 ?

Dne 25. junij 2013 10:07 je Aleksander Usaj <aleksan...@gmail.com> napisal/-a:
[...]

Capture5222.JPG

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com
a ma kdo rešitve od prvih dveh s ta zadnga izpita? če ma naj objavi

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com
men pride f0=1,44...................kok si ti dubu f0=1,149

Jan Urbanc

to skupina
lahko da pride tok, bom še mal poračunov....

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
men pride tud 1.44
Usr= 3/8 Umax
Uef= sqrt(7/24) Umax

to etapfev...@googlegroups.com
izracunas :) en postopek za osnovo mas v dropboxu, resena 2.naloga zadi iz skripte. samo pazi ker so tam drugacne meje..

eno upr pri 1. racunski nalogi  v prejsnem izpitu ko racunas temperaturo kristala: pri enacbi za moc, uzames za tok I=  srednjo ali efektivno vrednost??

to etapfev...@googlegroups.com
vem da so meje drugacne, vendar je povrsina enaka. sem sel racunat in pride isti rezultat.
se rezultat celotne 1. naloge: P=147,74W, T=362K=89stopinj
prosim potrditev rezultata ;)

to etapfev...@googlegroups.com
fantje a lahko kdo slika 2 nalogo-rešitev iz zadnjega izpita prosm....ku me nek jebe.... pa naj jo magar u dropbox prlepi

Boštjan Preložnik

to etapfev...@googlegroups.com
Koliko vam pride Isrednja? ker men pride 67.52A in potem mi pride P=167.46W
Faktor je pa tut meni prisu 1.44.

lp
Justone

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
Isr= 3/8 * 300A =112.5A

druge jz lih neznam tko d bi tud jz rabu

to skupina
I sr ne izračunaš tako, to kar si napisal je za sinusni siglan tu pa morš 1/perioda * integral (Imax/pi)*(wt)*dw

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
če integriras dobis na koncu Isr= 3/8 Imax.
narobe mas napisan integral- tuki nimas sinusa tako da se glasi: 1/ (pi/2) * integral( Imax/ (pi/2) * wt (dt))   meje od pi/4 do pi/2

to skupina
boštjan bi lahko slikov pa delil z nami to kar maš ti ? dj nj mi še en slika 2 go nalogo iz lab vaj ? da bomo vidu kaj se sploh gre ...

Boštjan Preložnik

to etapfev...@googlegroups.com
Am sej js nic nimam, sam js sm to formulo ko je za zagasto obliko uporabil ko jo je zgoraj napisu, pa sm ustavil Isr= 1/pi * integral (Imax/(pi/2)) *(wt) d(wt) meje sn pa vstavu od alfa do pi/2

Pa mi je prisl (3*Imax)/16=56.25A, sam zj js nisn ziher al je tko prav al je tak ko je Robi napisu prav.

Glede druge pa se nisn resvau, apak a ma sploh kaksen pomen kak je L? To je ja sam zato da te zavede, al mors ki upostevat?

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
si mogoce kje narobe krajsu nakonc k ti je 16 spodi prsl? drgac sm zdle zacel razmislat kaj je treba na zacetku integrala uzet za periodo: pi ali pi/2 ?? ce je pi potem sm tuki jz zajebu.

to etapfev...@googlegroups.com
Ja men se zdi da je pi, pa ce uzames pi, pol ti pride tko ko sn js zraucunu, ker tam mas (pi/4)^2 pa je pol to pi^2/16, pol das pa na skupni imenovalec se uno pa ti pride 4pi^2/16 - pi^2/16 = 3pi^2/16.

Sam js nisn to cist ziher, drgac pa ce tko pogledas ce bi mogu na ta graf narisat sredno vrednost bi bla kr dalec pod polovico, ker je pol periode na 0, zato se bol nagjujem k razultatu 56A kot pa 112A, sam kot pravim nisem pa cist preprican.

Ka pa glede 2 vaje a je kirem prisu kot kr 31,23?

Boštjan Preložnik

to etapfev...@googlegroups.com
Kaj pa znotraj integrala? je pa vsatvu samo pi/2 oz. do konca signala, je tko? ker itak tam ko je 0 signal se ne splaca odvajat.

Drugace pa ce ima kdo od vas skype me lahko doda: bpreloznik, ker tam bo pogovor potekal veliko bol gladko kot pa tle.

lp
Prely

janez lebar

to etapfev...@googlegroups.com
mogoče kdo ve kako kako se pri prvi računski nalogi dobi   k    ...ki je v enačbi za Pf ??

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
k= Ief/ Isr

to etapfev...@googlegroups.com
aha hvala!

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

Kdo je use naredu?

Davor Šuštar

to etapfev...@googlegroups.com

Cau

jaz sem naredil. Tebi Petek kako je šlo?

LP Davor

Dne 28. junij 2013 17:14 je Nejc Petek <nej...@gmail.com> napisal/-a:

Kdo je use naredu?

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

Jaz sem tut ej kuk si pa pisou

janez lebar

to etapfev...@googlegroups.com
živjo!
 Tam ko piše število dodatnih točk...to pomeni števio točk za naloge ane?

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

Po mojm da ja... kuk si pa pisou

janez lebar

to etapfev...@googlegroups.com
50, 20   Pri nalogah sm tako brezvezne napake delu....jao   k niso ble  tok težke

Kok si ti pisu?

Dne 29. junij 2013 14:44 je Nejc Petek <nej...@gmail.com> napisal/-a:

Po mojm da ja... kuk si pa pisou

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

65 90

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

Sm ustni me skrbi

janez lebar

to etapfev...@googlegroups.com
bravo čestitke...

Nejc Petek

to etapfev...@googlegroups.com

Hvala

Jan Urbanc

to skupina

Cao
A se kdo spomn nalog zadnjega izpita?

Vem da je blo za teorijo treba znat igbt tranzistor, indirektna pulzno sirinska modulacija, pa se 12 pulzno usmernisko vezje... Racunske pa prva tista z zagastim signalom ter temperaturo krisatal... A je blo to ? Ostali dve sm pa pozabil

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
A je slučajno kdo rešu u skripti od lab vaj za močnostno 6 c)?

Aleksander Usaj

to etapfev...@googlegroups.com
Glede 6c) v skripti od močnostne....postopek se glasi tako. Imaš podano efrktivno medfazno nap sekundarja, ki je enako kot Us=400 V. Imaš podano tudi upornost R=10 ohm. In te sprašava za izračun srednje vrednosti toka bremena in srednjo pa efektivno vrednost toka enega ventila. Prvo uporabiš enačbo, ki je na strani 38 v skripti Uo ali jo izračunaš in pride Uo=1.35 Us. Vstaviš Us=400V in dobiš Uo=540V. Nato uporabiš za RL breme enačo Ualfa=Uo* cos alfa. Alfa pa je 30 stopinj in je napisana pod točko b) in ko izračunaš dobiš da je U alfa=467.65 V. Uporabiš enačbo na strani 38 v skripti, ki se glasi Ialfa enosmerni= Ualfa/R in dobiš sredno vrednost toka bremena, ki znaša 46.76A. Za dobit Iventila(enega) samo deliš s tri pa dobiš 15.58A. Za efektivno vrednost toka ventila pa ulomis s korenom od 3 in dobiš 26.94A. To je to računskega. Točki a pa b so v skripti na strani vezje je na 38 strani, poteki podobni so na 42, ter na strani 44. Lp

robi kozjek

to etapfev...@googlegroups.com
Pri indirektnem izmenicnem presmerniku: v enosmernem vmesnem tokokrogu kaj predstavljajo Rz, Rp in Sp?

Alen Rejc

to etapfev...@googlegroups.com
Kdaj je ponedeljek oz torek izpiti za ME in EPS? Kje?

2013/8/21 robi kozjek <robi_...@yahoo.com>
Pri indirektnem izmenicnem presmerniku: v enosmernem vmesnem tokokrogu kaj predstavljajo Rz, Rp in Sp?

jure romih

to etapfev...@googlegroups.com
ME je u pondelek EPS je pa v torek ob 8h v pr03. za ME pa ne vem
--
Lp Jure Romih

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Mi lahko nekdo poskenira ali poslika, kako se rešuje naloga za temperaturo kristala saj nikjer ne najdem pravega postopka. Ali pa pove kje se nahaj v Dropboxu (kater file)

Hvala

denistomc .

to ETAP.fe.vss-lj11
me lahko nekdo odjavi jutri pri močnostni?
hvala :)

Dne 24. avgust 2013 19:04 je Andrej Loboda <loboda...@gmail.com> napisal/-a:
[...]

Jan Urbanc

to etapfev...@googlegroups.com

Lohk jst

denistomc .

to ETAP.fe.vss-lj11
prosm :)
hvala ti :)

Dne 25. avgust 2013 17:25 je Jan Urbanc <urban...@gmail.com> napisal/-a:

Lohk jst

Andrej Loboda

to etapfev...@googlegroups.com
Neki sem najdu za ta kristal pa mi je pol kurca jasno :) Zna kdo rešit prvo računsko na zadnjem izpitu?

Jan Urbanc

to skupina
IMAG2451.jpg

Andrej Loboda