2013

Peeter Aitai

to Estonio
Estimataj Samideanoj,

Jen komenciĝas la 2013-a jaro!
BONAN NOVAN JARON!

Informoj:
De nun mi plu ne estas Delegito de UEA en Pärnu (Estonio).
De nun mi estos D de UEA en Liverpool (Britio)
Mi jam loĝas pli ol 8 jarojn en Liverpool. Krome tre malbonis kontaktoj kun estonaj esperantistoj kaj mankis kunlaboro.
Laŭ nia interkonsento de la somero nun delegito en Pärnu fariĝos Mai Soidla.
(Espereble estos ankau fakdelegitoj tie).

Kroma informo:
De nun mi faras Tõnu Hirsik (prezidanto de EAE) administranto de tiu ĉi Google-forumo Estonio.

Ĉion bonan kaj multajn sukcesojn al vi dum 2013!

Amike via Peeter Aitai

Tuomo Grundström

to est...@googlegroups.com
Mi reciprokas kaj
bondeziras viglan delegitecon al Peeter en la nova lando kaj Mai en la malnova.
- Kaj aktivigxon al ni ambauxflanke de la mallargxa golfo!

Tomas'